|
|
|
|---|---|
|
jag har mk3 navigatorn med 16:9 skärmen,köpte en ice link plus. jag kan byta låtar höja volymen med rattens knappar men jag kan inte se nån info på skärmen bara cd 1 cd 2 cd 3 cd 4 cd 5 cd 6 ska det vara så elelr kan man göra något åt saken?all hjälp uppsakattas högt. | |
| dalmian du har powerpost hur du skall göra, måste ha din mail så jag kan skicka över filer | |
| det fixade sig!=) | |
|
Jag vill oxå ha den mailen! Får inte upp ID3 på skärmen min alls.. Bara CD1 osv.. På förhand tack! Mvh Hosse |
|
| Samma med mig.... tobbe-karlsson@hotmail.com | |
| Kolla mailboxarna herrar!!! och lycka till | |
|
P rydberg maila mig med är du snäll =) blomman76@msn.com ___ BMW 530IAM Touring -01 Länk BMW CS 06798 |
|
|
Är också intresserad av denna information :) nickhed@gmail.com Tack på förhand! |
|
|
Ehmm.. Varför finns det ett forum om ni skall prata internt??? Lägg ut instruktionerna här så vi andra också får ta den av dem. __ /Chrille |
|
| Precis min åsikt också, det är ju liksom hela syftet med att ha ett forum! | |
|
Jag kan lägga ut infot hur man gör här men man behöver två filer som jag måste maila över, det är haken //Patric |
|
|
P rydberg vart tog mailet vägen? =) ___ BMW 530IAM Touring -01 Länk BMW CS 06798 |
|
|
Jodå mailet kommer. Sitter inte alltid beredd på detta forum Gör så här: 1. Lägg in filen BMW text disable.mp3 i Ipoden 2. Starta radion och välj CD 3. Spela upp filen sätt därefter in den i dockan 4. Vänta tills mp3 filen har spelat klart 5. Ta bort Ipoden och anslut den till PC 6. Lägg in filen BMW text to nav.mp3 I Ipoden 7. Kör från punkt 2 igen //Patric |
|
|
Tack så mycket P Rydberg =) ___ BMW 530IAM Touring -01 Länk BMW CS 06798 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.