|
|
|
|---|---|
|
Tänkte höra om vad ni tycker om den här bilen?? Vad är det för vinge? Länk | |
| Vet tyvärr inte vad det är för vinge men min högst personliga åsikt är att den vingen passade övh inte alls på den 540n. | |
| Ja den ser juh lite skum ut. Men tillhör den något paket som bmw hade som tillval?? Bilen verkar juh fin i övrigt. | |
Gemini__ |
Bättre rubrik nästa gång, tack. //Thomas |
| Ber om ursäkt Gemini. | |
|
Bilen är antagligen utrustad med ACS plast (speglar, bakspoiler) Länk Min personliga åsikt är att just denna bil är mycket smakfullt utrustad. Min gamla pärla: Länk |
|
| Aha är det därifrån vingen kommer. Ska ringa säljaren inom en snar framtid. Vad tycker ni om priset? | |
| Jag ser inget integrerat bromsljus i ACS vingen som b97_knl länkar till. Säkert nån kopia av nåt slag kanske. | |
|
cg1981: du hittar integrerat bromsljus om du öppnar produktkatalogen: Länk Min gamla pärla: Länk |
|
| b97_knl: Där ser man, då har vi ju rett ut att det är en ACS vinge ialla fall :) | |
| Ingen som vill uttala sig om priset? | |
|
Bilpriser.se har värderat följande objekt enligt nedan, baserat på de uppgifter och den registreringsinformation som erhållits samt att fordonet är i fullgott skick. Köppris 144 600 kr Uppskattat pris vid köp hos bilhandlare. Privatpris 123 000-135 000 kr Uppskattat pris vid köp av privatperson. Min gamla pärla: Länk |
|
| 123-135 Låter lågt men det kanske är så?? | |
| Ser ut som vingen som sitter på aerodynamik paketen. Vet att jag har sett en liknande vinge på en 528 e39 -99 | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.