|
|
|
|---|---|
|
Finns det någon här från Västerås eller någon som brukar vara där på helgerna? ---> M POWER <--- | |
Gemini__ |
Jajamänsan, det händer. Bor i Köping... //Thomas |
|
Funderar på om man skulle ta och träffas någon helg där. Det är ju mycket bilar. Kan ju va trevligt kanske??? ---> M POWER <--- |
|
| Jag är också från Köping. Var i v-ås senast idag. Såg en pippigul M3:a i punkthuset. :] | |
|
Tjenna Fischer! Jepp.. Från Oxbacken, Västerås! Gärna en liten lokal träff.. Skulle vara kul... Ha det! //Eson |
|
|
Halloj...... Bor i Köping o håller på att i ordningställa en M3 coupe´-98/99:a med bla 20 tums hjul mm...... Skulle haft den klar NU, om inte fälgfixarna HGBG förstört 2 st fälgar för mig. Bruker ju bli en del svängar till V-ås titt som tätt...... |
|
| Japp, Västeråsare här. Är inte ute så värst mycket på nätterna och gasar, men det händer ju att man smyger förbi vid centrallagret och kikar då och då. | |
| Jag är också från Västerås men är nu i Umeå eftersom jag pluggar här. Kanske ses i sommar? | |
Soton |
Västeråsare här... Det ska visst vara spontana race på cityringen efter 24.00 om man nu är lagd åt racehållet :o) |
|
Soton---> hmm, vad jag vet så är det spontana race överallt i västerås=) men så är de ju hacksta å de andra stället vad de nu heter.. ---> M POWER <--- |
|
|
Haha, spontanrace är det ju alltid runt cityringen. Sist var det förra veckan, då jag tyvärr åkte min andrabil (Golf 1.6), då dyker det upp en dekaltrimmad Saab 900 och en VW Corrado. Självklart ville man hellre ha BMW-loggan på ratten just då. BMWn, som förresten fick 4 poäng på besiktningen igår, handbromsverkan höger bak samt skivor båda sidor bak. |
|
Gemini__ |
Tänk på att polisen ofta(?) kan stå runt cityringen. Och att de är otroligt petiga med dimljus. Åkte senast ett par veckor sedan med en kompis, som blev bötfälld direkt för detta. Så dimljus av i V-ås, såklart! =) |
Soton |
Och rejsar man motsols på cityringen så lockar nya korsningen mot Hamngatan till incidenter :o) |
|
Ja senast igår körde en dam ut framför en bil som låg framför mig, blev ingen krock men däremot "gubbe-på-tutan". Märks att det är vår nu, många som är ute och gasar, taxiförare som.. ja, dekaltrimmade saabar. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.