|
|
|
|---|---|
| Undrade just vad 3,2:an toppar utan spärr... | |
| 270km/h riktig fart | |
|
278 km/h för att vara mer specifik. Christofer |
|
| Okej,tack. Föresten finns det någon sida där man hittar sådan info.? | |
| 282 km/h för en chippad har jag för mig. Mätaren ut på femman sen sexan segar sig lite till. | |
|
för att vara mera specifikt Laths ska det vara 270km/h inte en smack mera.vet inte vart du har fått 278 ifrån.har har du info Stocktrader Länk |
|
jimmy/bmw |
270km är varvstoppet på 5an de va ? |
|
Monster Femma: den gör garnterat mer än 270 km/h. Med höjt varvstopp varvar den så att över 280 km/h nås mätarfart. Länk Ja kommmentera ej hanskarna ;) Länk |
|
jimmy/bmw |
Men 280 mätarfart är väl ca 270 ? |
|
Tror mätaren behöver nosa på 290 km/h för att 270 verkliga ska vara ett faktum. Felvisning på ynka 10 km/h i så höga hastigheter känns lite väl optimistiskt. Uppåt 20 km/h felvisning käns mer troligt. Någon som har mätt mot GPS? |
|
| den gör garanterat mer än 270 mätarfart.men riktigt fart gör den inte mera än 270km/h vmax.det står klart på den sida som jag länkade hur mycket 3.2 gör riktigt fart inte mätarfart. 285km/h gör m3 e46 och 296km/h gör m5 e39, riktigt fart.så varför skulle inte 270 för en 3.2 inte stämma? | |
|
270 på mätaren är 259 (fartspärren) i verkligheten (mätt med gps i onsdags på en 94:a) Henrik |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.