|
|
|
|---|---|
|
Har en display som låst sig och vet inte vad som är fel. Det som står i rutan är Bordcomputer TV GPS Navigation Telefon Standluftung Code Einstellung Bildschirm Aus 2002 ----- Har skruvat bort batteri kablarna och fört dom samman för att nollställa elektroniken men det fungerar inte. Tror inte att det är någon gammal skiva i gps heller. Vore tacksam för hjälp. | |
modano |
har du låtit bilen vara strömlös en längre stund? annars låt den stå över natten och kolla imorron... |
|
Jag hade borta det i 1 timma men jag ska låta den stå över natten |
|
|
Meddelandet säger att bildskärmen ar avstängd. Tryck på Meny och välj Monitor/Bildschirm on/ein. Göran FWD - Nej tack! |
|
| jag har tryckt in meny men det händer inget har även hållt den nedtryckt en längre stund. Ska man bläddra med den runda knappen för att skrolla till rätt ruta? | |
|
När du trycker på meny, skall en meny visa sig på skärmen. Om den gör det, använder du det högra vredet för att komma till önskat val. Ditt val bör finnas längst ner till höger. Om du inte får upp någon meny kan man misstänka att det är något fel. Göran FWD - Nej tack! |
|
| Har tröttnat på att trycka på meny knappen inget händer Känns som att allt har låst sig kan det vara någon av modulerna som sitter till vänster i bagaget. | |
|
Mycket troligt att KartCD / MK2 an har låst sig, gått sönder eller har bristfällig kontakt med ibussen. /Andy |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.