|
|
|
|---|---|
|
Tjena! Har en liten fråga. Jag har ett H&R Cup Kit på min bil med 60/40 sänkning. Idag har jag ett par 17" M3 (m3 e36) fälgar på min bil med följande mått; 225/40/17" ET vet jag inte men har för mig att de är 7½" Breda iaf. Tanken är att jag ska byta till ett par 18" Med någon däck profil, vet ej vilken än. Men nu har jag fått chansen att köpa ett par 19" till bilen med måtten; Fram: 225/40/19 Bak: 255/35/19 Kommer dessa passa, eller kommer det att ta i?? Vet ej ET men d är till e36/e46 iaf. Hoppas på snabbt svar!! //Salis | |
| jag tror det kommer o ta i,med den sänkningen o däcken... | |
|
bilen ska in på lack i vilket fall, så frågan är om det går att lösa med att enbart valsa skärmarna? //Salis |
|
|
Fråga där du ska lämna in bilen för valsning! De brukar ha bra koll på hur mycket toleranser det finns och vad de kan åstadkomma utan att något går sönder! Lycka till! M// ums! |
|
|
Problemet e ju att ja inte vet än riktigt vart ja skall göra det så kan ju bli lite jobbigt å fråga då.. men tror också som ni säger att d kommer ta i, kanske ska sattsa på 18" istället, har iofs inga problem med att valsa om så behövs pga omlackeringen som sagt. //Salis |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.