AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
881

M3-speglar till 3-serie E46, M-sport

Visa användare
17
livdragon127
320i M Touring -04
Tjena!

Har precis införskaffat en 320iM -04.

Bilen ser ju underbar ut, men saknar ju rätt typ av speglar! Ser ju ut som ett serveringsbord!

Var kan man då få tag på ett par speglar som ser ut som de på M3? Behöver kanske inte vara original... kanske lite dyra? Men annars är inte priset sååå viktigt. Kvalité och finish går före!

Tacksam för tips!

M// ums!
Ji
2.380
Jimmyboy
530e xDrive Touring M-sport -21

Hade jag varit i din "sits" hade jag i första hand sökt genom annonser typ som Powerbörsen här inne efter beg. orginalspeglar. Orginal är altid orginal, och inga kopior som jag har sett är så små och smidiga/snyggasom orginalet. Kopiorna (som jag har sett) är ganska mycket större när man ser dom mot orginalspeglarna.

Men hittar du inte beg. orginalspeglar så hör med tex. Razvan på stylabilen.se . Han kan fixa hem M3 speglar, både orginal, kopior och kolfiberkopior till bra priser.

Men vad du än gör så ge inte upp idén om att skaffa dessa speglar, det gör grymt mycket på bilen tycker jag och standardspeglarna är alldeles för stora. :)

Mvh Jimmy

Fast M3E46 orginal speglar passar inte på sedan/touring. Kikar du på min fd coupe som ja länkar till nedan så ser du en uppsättning orginal m3e46 speglar,
De är lite annorlunda i formen än replikorna främst pga Bmws bitska advokater. De ser till att inga exakta kopior existerar.

Det finns en uppsjö replikor, både i bättre och i sämre kvalite.
Kolla med exempelvis Länk och hälsa Razvan från mig.

Var god att bruka sökfunktionen!
Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.