|
|
|
|---|---|
| tjena! nån som är bra på takluckor? alltid är det ju nått som strular när man tar ut bilen efter vintern:P nån som vet nått mvh calle | |
|
Tackar den inte? Sorry kunde inte låta bli...;) Du får nog beskriva felet lite bättre så får du nog mer precisa svar. M V H Stephan Min bil: Länk |
|
| jo kan kanske va bra:P det är så att tackluckan stänger och öppnar snett, sen knappt 1/3, men elen verkar va ok.. Men när luckan ska öppnas så lyfter den bara på en sida så borde va nån lite länkarm eller va man ska kalla de (gångjärn) som inte följer med? mvh calle | |
|
Tror att takluckan går med ett wiresystem och det kan va att de behöver justeras alt. smörjas. Kolla på www.realoem.com för sprängskiss och ev. nya delar du behöver. M V H Stephan Min bil: Länk |
|
|
Tror att takluckan går med ett wiresystem och det kan va att de behöver justeras alt. smörjas. Kolla på www.realoem.com för sprängskiss och ev. nya delar du behöver. M V H Stephan Min bil: Länk |
|
|
Ja det stämmer och de skulle vara bytta och justerade, men kan ju behöva göras igen. får tacka så mkt för sidan!! //calle Nissan dör, Volvo rasar, BMW är det enda som håller när man gasar! |
|
|
glömde bara fråga en sak:D har du nått spec tips när man ska ta bort innertaket, tyckte det va lite svårt att ta dän "listerna" på a & b-stolparna!! tänkte bara om du har nått du kan råda om innan man börjar pilla=) Nissan dör, Volvo rasar, BMW är det enda som håller när man gasar! |
|
|
Tyvärr inte. Har inte själv pillat med dyl. M V H Stephan Min bil: Länk |
|
|
Okej men får tacka ändå=) Nissan dör, Volvo rasar, BMW är det enda som håller när man gasar! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.