AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
1.129

Interiörlister till E90

No
5.161
Nockenwelle
Tesla Model 3 Long Range 2020
I går tittade jag in i en 325i E92 och noterade att den hade väldigt snygga blanksvarta interiörlister. Tyvärr har BMW bara dessa till E92, inte E90. Känner någon till om det finns alternativ från andra tillverkare?
la
639
larsssss
325xi Touring -06 (E91)
Nockenwelle, svart pianofinish (snyggt!) finns listat som tillval i E91-katalogen under BMW Individual Interiörlist (kod 940). Tyvärr kan den bara beställas i kombination med Individual Komposition 1,2, 3/490 eller Z1XX (Individual läderklädsel).

/Lars

Don't adapt to the road. Be the road.
Buspelle
Tror att den går att beställa till E90/91 till det facila priset av 8000 kr.
Gr
2.160
Grandy
X1 sDrive18i U11 M-Sport -24
997 GT3
Som ni skriver så är den svarta högblanka kanonsnyggt, känns som den kommit tillbaka efter några år av alu-trend.
Buspelle
Den är verkligen kanonsnygg, men verkar dra åt sig damm något otroligt. Det blir till att ha putstrasan med sig.
No
5.161
Nockenwelle
Tesla Model 3 Long Range 2020
Jag är absolut inte missnöjd med de alu-lister jag har nu, men tänkte att det kunde vara trevligt med lite omväxling om något år, men så fula är inte alu-listerna att 8000:- känns prisvärt.
Innan jag beställde min E90 funderade jag lite smått på en individualbil med Champagneläder och pianolackade lister, men jag ville inte lägga de pengar som detta kostade utan att ha sett det i verkligheten. Överlag tycker jag det är synd att det är så svårt att få se individuallösningar. Jag tror BMW skulle sälja mer av sådana bilar om man hade större möjlighet att IRL se dem innan man skriver på pappren.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.