|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Fick min 30mm antenn igår. Vilken skillnad, radiobilen är borta! :D Mvh, /Wille |
|
| Är den perfekt tycker du? Har även tagit den men fundera också på 50mm först. | |
|
Jag kan lägga upp lite bilder ikväll. Jag tycker det passar mycket bra med 30mm, knappt att man tänker på att det sitter något på taket längre. I avseendet mottagning har jag inte märkt att det har blivit någon förändring till det sämre. Mvh, /Wille |
|
|
Hur lång leverans tid? ps jag har valt 50 mm. |
|
|
Jag beställde en 30 mm den 17/10 och fick idag mail från dem att de skickat den. Då har jag väl den i brevlådan om ett par dagar. Undra hur många icke svarta de säljer :) |
|
|
<1 vecka tog det för mig. Ja, icke svarta känns inte som några storsäljare :) Mvh, /Wille |
|
| skumt, jag beställde i Fredags kväll och idag kom min antenn. Det gick fort. :) | |
|
Så här blir det: Länk Fredag till tisdag är väl mindre än 1 vecka? :) Mvh, /Wille |
|
|
Länk Jag vet inte ens om jag tycker att det är snyggare med sharkfin? Ett rent tak utan antenn överhuvudtaget hade varit snyggast! Mvh, /Wille |
|
|
Om det här fortsätter blir jag väl nästan ensam om att ha lång antenn när jag får min bil :) Förresten vad händer med kort antenn och mottagning när man kommer ut i obygden? Borde väl finnas en anledning till att antennen ser ut som den gör. Mvh, Fredde |
|
|
30 mm er bestilt ;) WilleW - takk for bildet. Dette blir like pent som en uoriginal Sharkfinn tror jeg. På min safirsorte bil blir antennen nesten usynlig, og det er jo det beste. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.