|
|
|
|---|---|
|
Hejsan! Har precis införskaffat en vanlig BMW 530 från 01. Undrar vart man ska kolla för att leta efter olika styling paket. Vill helst ha något som går ihop med BMW så inget som är för mycket utan lagom. Tacksam för alla tips. // S | |
| Fösök få tag på ett beggat M-Sport paket, finns inget snyggare. =) | |
| Men finns det inget annat. Vill ha nåogt liknande CSL på 3-serien.. | |
|
Hej! Sök på forumet för det finns sjukt mycket ang. detta. Sedan finns det mängder av stylingsidor där du kan kolla vad som finns till e39 och inte. T.ex. stylabilen.se, hova.com, stylingshopen.com o.s.v. Själv har jag hittills gjort följande på min e39: M-paket i form av framspoiler och utvändig shadowline 19" fälgar M6 kopior körs i sommar Klara skärmblinkers "clear smoke" M3-speglar Sänkning 40/25 Toning I övrigt funderar jag väl på kolfiberemlem, titan interiörlister, CCFL angeleyes, M3 läpp skuff, xenonkonvertering dimljus, helsvart grill och sedan måste ju en M bakspoiler införskaffas samt nya dämpare till hösten. Sedan finns ju småpill som att uppgradera sitt orginal xenon till högre styrka, byta ut äggulorna (gula blinkerslampor) till "osynliga" o.s.v. o.s.v. Lycka till och grattis till bra bilköp tycker jag... |
|
|
Vad kostar ett helt M-paket, med front, bakspoiler och sidokjolar? // S |
|
|
14500:- hos stylabilen.se om du går in och kikar...Vad jag vet innehåller inte M-paketet sidokjolar!? MEN, observera att det finns billigare spoilers men som är orginal på både blocket och här på powerbörsen. Jag köpte en M5-front (utan t-ribba som M-fronten) begagnat från blocket för 4100:-. Men sedan när du säger "helt" M-paket så vet jag inte riktigt vad du menar. M-paketet innehåller allt från spoilers, lister utvändigt och invändigt o.s.v. så ett helt m-paket till e39 är ganska dyrt om man säger så...SÖK! |
|
|
OKay, tack så hemskt mycket. Ska genast slänga mig ut och söka igenom "nätet"! Tack återigen:) |
|
|
ja gör det och sök här på autopower och i dess forum för det finns jättemycket info...Det hjälpte mig väldigt mycket då jag stod i Augusti och frågade ungefär samma sak, hur ska jag styla min e39 och vad finns det för alternativ och delar o.s.v.!? =) Hör av dig hur det går! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.