|
|
|
|---|---|
|
Jag har letet och letat men kan inte hitta ngt företag som har kolfiberhuv till min E36:a... Självklart kan man få tag i en för 12000:- typ men det är för dyrt tycker jag... Någon som vet företag som har vettiga huvar? Stay siC! | |
|
jag såg en huv för 6-8000 återkommer med länk om jag hittar den igen |
|
|
Tjena! Jag har en kolfiberhuv på min e36 M3 som jag har tänkt sälja, den är lackad i Estorilblå, men det är ju bara att slipa ner om man vill ha annan färg eller bara klarlacka, hade tänkt mig 4500kr. BMW M POWER Perfekt kompromiss mellan sport & komfort |
|
|
Skicka gärna en bild... Stay siC! |
|
|
Har du en mailadress jag kan skicka bilderna till? Såg att du bodde i Linköping, jag bor ju några mil från Jkpg... BMW M POWER Perfekt kompromiss mellan sport & komfort |
|
modano |
vad du än gör köp ingen billig huv av D:son... om han nu kontaktat dig... |
|
D:son??? Stay siC! |
|
modano |
D:son... en kille som finns här på forumet. Han tog hem billiga huvar till Z3 för ett tag sedan.. Efter mycket om och men så fick jag tillbaka mina förskottsbetalade pengar av hans kollega... Riktigt dålig kvalité på huven samt mycket strul med att få tillbaka pengar han lovat skicka tillbaka om huven inte höll måttet... |
|
Här finns det en till bra pris. ca 4000 ex frakt Länk |
|
|
Dock till coupé och sen kostar frakt ca $300... Inget kul att få en skadad kolfiberhuv från USA... jättebökigt att reklamera. Stay siC! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.