|
|
|
|---|---|
Reven |
Har lämnat in mina m5 fälgar på renovering och undrar vad det ska vara för orginaldimensioner på däcken till m5 fälgarna. Fälgarna är lika breda runtom och det är inte den breda fälgen. Kan inte bestämma vad fälgarna ska lackas i för färg? Har varit lite inne på vit pearl, men tror det kan bli lite mycket, väldigt ljus silver eller mörk grå? Bilen är en blanksvart e34. Länk Länk |
|
235/45 fram (8-tums fälg) och 255/40 bak (9-tums fälg) har jag på mina, bör vara original. Är du säker på att du har originalfälgarna med löstagbar kåpa i mitten? Jag tycker inte framfälgen på en av bilderna ser riktigt ut som mina. Lite för bred fälgkant tror jag. Mvh Johan |
|
Reven |
Hej, tackar för svar ! Då får det bli 235/45 runtom då efterssom jag har 8" fälgarna, skulle ju varit snyggt med 9" menmen. Fälgarna på garaget.se är inte m5 fälgarna jag har inne på renovering nu utan där är det 18" hamann men dom har jag sålt nu.. |
|
225/45 passar också. Har det på mina framfälgar, och 255/40 bak, men det är ju på de bredare fälgarna. Är för övrigt till salu, har annons här på Powerbörsen. The speed is always OK, but sometimes the corner can be too tight... |
|
| passa dig för att lacka fälgarna mörkgrå! ;D | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.