|
|
|
|---|---|
| Är det någon som vet vart man kan köpa bmw emblem till fälgar? Tacksam för svar! | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Hos BMW till exempel om det ska vara originaldiameter, är dom enda som får sälja sådan pga copyrighträttigheter. Kan vara problem på andra fälgar som har fel diameter där emblemet ska sitta oftast något mindre. Men kolla på tradera på bmw tillbehör tex. Och de flesta gummigubbar har emblem, men "får" och "törs inte sälja sådana till vem som helst sedan några år tillbaka. ///MVH Hasso Länk |
| Jag köpte såna till mina BBS fälgar, dessvärre så passade dom inte så jag tog loss BMW märket(tunn metallbricka) från plasten och limmade fast dom på mina BBS kåpor. Ser lika bra ut =) | |
|
På www.koed.dk finns specade med mått i lite olika storlekar för en billig peng. Mvh Falle |
|
|
BMW har många olika storlekar. Köpte för ett par år sedan och har för mig jag betalade 22:- st. ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Jag har nu beställt 4 st emblem 58mm av en kille i umeå. Hoppas att jag får dom i morgon! Tack för många bra tips! Rande |
|
|
rande: har du fått emblemen nu? Är dem utav bra kvalité? Mvh, Johan |
|
|
Jo jag fick dom dagen efter! Bra kvalite, snabb leverans och hyffsat bra pris! Här är en länk till annonsen! Länk Rande |
|
|
Allvarligt. Killen säljer huvemblem för 185 spänn. Jag beställde ett på BMW i förra veckan och det kostar 155:-! Dessutom så har jag 10% rabatt! 185+50-139,5=95,5. Mitt originalemblem blir alltså totalt 95,5 BILLIGARE än hans. ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Han köper dom nog på BMWs reservavdelning och säljer dom sedan på blocket till folk som tror dom gjort ett kap *blink* *blink* rande :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.