|
|
|
|---|---|
|
vad gör man åt detta egentligen?, är det nåt relä eller nåt som pajjat? ,eller bara en säkring?. nån borde juh råkat ut för samma sak.. vore fint att veta, irriterande att slå på full effekt såfort det blir lite kyligt ute. nån som vet vad detta är..? inga gissningar tack. /mvh jocke | |
|
Låter som reglermotståndet till fläktmotorn har pajat. Sök på trådar om fläktmotstånd, du kommer att få många svar! FP |
|
|
nån annan som har mer info om detta?. kanske nån med icq? så man få snacka lite! adda mig isf. 18932235 /mvh jocke |
|
|
*upp* /mvh jocke |
|
|
ingen som vet????? skulle gärna veta 100% vars den sitter, hur den ser ut osv.. inte så kul att leta efternåt man inte vet hur det ser ut, eller vars det sitter. /mvh jocke |
|
Racing Mike |
Om inte jag mins fel så sitter den bakom cupe fläkten i motorrummet. |
| Du tar bort den platen som sitter ved siden av din skotupp når du har benet på gasspedalen.Det sitter med en skrue.trekk platen ned og bort.Se så en kontakt som sitter framfor varmeapparatet,der sitter flektmotstanden.Har hatt den ute i går,det var dårlig kontakt i denne.så nå er den like fin igjen. | |
|
Länk Kolla in mektipset för E32, om jag inte minns helt fel så ser det likadant ut på E34. Om inte så är det iaf snarlikt. |
|
|
tack så mkt alla.. ska titta på det idag!! /mvh jocke |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.