|
|
|
|---|---|
|
Någon som vet vart man kan få tag på en garage plats i karlstad??.. Håller på att renovera en BMW 3,0Si -75 | |
|
Tjena! Om du vet var nerlagda Svenska Rayon i Älvenäs ligger, bredvid E18? Där finns det ett Industrihotell där det hyrs ut garageplatser (små egna garage). Är väl inte det billigaste alternativet, men meningen är att man ska kunna vara där och meka med bilen/bilarna. Vet inte om det är ledigt nu, men ev. ska man farsa säga upp sitt garage (ännu ej klart). Hör med dem om det finns plats, men då är det inte i Karlstad utan 2-3 mil utanför. //Schnitzer |
|
|
Trevligt med mer Karlstad-folk på AP! Jag hyr garage i Skåre, knappt 1 mil norr om stan - där finns ett antal olika garage/lokaler i olika storlekar att hyra. Känner inte till hur det förhåller sig i dagsläget med lediga garage, vet att de håller på att färdigställa ytterligare ett "komplex" på området men det är mer företagsinriktat kan jag tro. Slå en signal till Viking Nordin på 0707-335095 och hör dig för. Min bil: Länk |
|
| kommer man från råtorpshållet finns det ju garageplatser att hyra precis innan man kommer fram till shellmacken, skåre, tror telefonnummret står på byggnaden | |
| troligtvis tänker jag på samma som Swensson fick ja se nu | |
| Har varit å kollat ute i Älvenäs, men det fanns inte någon lämplig lokal ledig. ska kolla upp Swenssons tips i veckan. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.