|
|
|
|---|---|
|
Lördagen den 7/4 kl.10:00 kommer i vanlig ordning ett stort antal E36 och E46:or ansluta till A6 parkeringen (vid Coop) i Jönköping. Där ska vi ha en snabb förträff innan vi sen drar bort mot Elmiamässan i karavan. ALLA BMW-bilar är hjärtligt välkommna till denna förträff, ingen anmälning behövs göras men skriva gärna i tården om ni är intresserade. För de som kör E36 eller E46 och vill hänga med i någon karavanerna som startar i Malmö resp. Göteborg tidigt samma morgon går det bra att anmäla sig här... Länk Löpande info om samkörningen finner ni här... www.clube36.se resp. www.clube46.se Om någon har frågor går det bra att ställa som i denna tråd. Mvh Jimmy | |
|
Har försök sprida detta bland bmw fan i trakten. Hoppas de kommer många. O==00==O //Filip |
|
|
Låter bra, ja det får vi hoppas på! Vi kommer ett härligt E36/E46 gäng ifrån Söder. Är i nuläget ca 26 bilar ;). Ses på Coops Parkering, vid A6 kl.10:00 alltså!!! Lördagen den 7/4. Mvh Jimmy Länk |
|
|
Tycker det blev en lyckad påskafton... Roligt att träffa alla igen:) Får vi göra om snart!! Vore kul om någon ville lägga ut bilder och film från träffen/karavanen :D //Johanna |
|
| Jimmyboy: Finns det några bilder att beskåda? | |
|
Jag har några bilder från träffen på förmiddagen innan vi sen åkte till mässan. Ska försöka lägga upp dessa ikväll. // M.V.H. Daniel |
|
| Spajjjs: bra, upp med de bara :) | |
|
Hade ingen möjlighet att komma i lördags men jag var i på mässan i går. Blev ett par bilder. ---> Länk ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Blev en kanon dag helt enkelt i lördags=), ska bli kul å få se lite bilder snart... Lelle BMWCS 03900 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.