|
|
|
|---|---|
|
Hej. Har någon erfarenhet från däckbeställning av svenskadack.se? Gillar inte att det ej finns någon kontakt, telnr. Matte | |
| svenskadack.nu ska det vara. | |
|
tjena, handla från www.dackonline.se istället, har beställt 2 st 225\35 18" för 1000:-\st frakt inkluderat, |
|
| mitt tips är gummihuset! | |
|
mm.. gummihuset har jag handlat mina fälgar från, snabba leveranser, inget tjaffs, klart konkurens kraftiga priser. /mvh jocke |
|
|
jag har beställt från gummihuset.se rekommenderas. Nu har inte jag fått mina däck än, men de är verkligen jättetrevliga över telefon och hjälper gärna till. Ring till dem är mitt tips! Väldigt bra priser också. Mvh. |
|
|
Har beställt både från Gummihuset och Däckonline. Båda funkar mycket bra men Däckonline har något bättre priser. Min enda tveksamhet är lågprisdäcken från bl.a. Kina hos Däckonline. Enligt alla tester jag läst så är fler av dom direkt livsfarliga i vått väglag. I mina ögon är däcken bland de viktigaste delarna på en bil och då ska man inte snåla med "budgetdäck". Eje Elgh sade en gång att en starkare motor i en F1 bil gör ca: 1% bättre varvtid medan bra däck kunde göra en skillnad på ca: 4-5%. Tankvärt. |
|
|
Jag köpte 195/45-16" Nankang NS-2 däck till min andra bil visserligen en toyota starlet =) Men är riktigt nöjd med däcken, Otriligt runda däck för att vara så billiga och bra grepp i vårt och tort. Sen kostade dom bara ca 560kr styck ink frakt Har beställt Hankook däck nu till BMW:n från Däckonline. ___ BMW 740iA Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.