|
|
|
|---|---|
|
Hej! Det framgår inte riktigt i instruktionsboken och jag hittar inte igen en tidigare tråd där det möjligen nämndes men, ska inte samtliga fönster ha "auto"? D.v.s. ett snabbt tryck på knappen så åker rutan ner respektive upp hela vägen automatiskt? Just nu fungerar det bara på vänster sida fram och bak. //Marc | |
|
Du ska inte trycka "snabbt" på knappen (som på E34), utan knappen har två lägen. Ett där du kan hålla inne den och hissa fönstret som du vill, tryck förbi den lilla "spärren" så får du auto upp/ned. Eller var det kanske detta du menade att du provat? Så vitt jag vet ska samtliga rutor på E39 med elhissar ha denna funktion. Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
| Jo, jag har provat alla möjliga kombinatione roch jag vet hur du menar. Jag har liksom ett svagt minne av att detta har fungerat förut och upptäckte nu detta av en slump. | |
|
Det är inte så att du provar med olika lägen på nyckeln, t.ex motorn igång resp endast i radioläget? Autofunktionen arbetar bara när tändningen är till eller motorn startad. FP |
|
|
Hej! Jo, jag hade lite för bråttom. Det funkar när bilen är påslagen, på alla fönster och det är minst sagt snabb tryckning som gäller. Men har man dörren öppen så funkar det inte. Alltså "auto" fungerar inte just på den dörr som är öppen om jag säger så...Men så kanske det ska vara. Världen har ju sett större problem men, jag tycker ändå sådant ska stå i instruktionsboken. |
|
|
Det står i min bok iaf. De olika funktionerna har bl.a med säkerhet att göra. FP |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.