|
|
|
|---|---|
|
Hej Allihop! Har äntligen efter några plågande års volvo kombi åkande köpt en igen. Detta firar vi med lite bilder: Länk P.s. Tjejens komentar efter vi varit och köpt bilen och hon fått köra några mil: -Nu köper vi aldrig någon annat märke än BMW. :-) | |
|
Hehe :-9 Härlig länk...är det alla flickvännerna då lr :) välkommen tillbaka efter traktorkörandet då... ///Henrik |
|
|
Jaha,,, några såna tjejer fick iaf inte jag med när jag köpte bilen!,, kanske lite lika bra, annars så hade nog sambon blivit upprörd! Om inte annat så kom man av sig lite här på jobbet med dem där bilderna! |
|
alain |
mycket trevliga bilder men som jag säger, jag köper bilen, sen kan jag skaffa tjejer. om jag gör tvärtom då har jag inte råd att köpa bilen. man skulle kunna göra en kalender av finnast bilder. ((Alain)) bromsningen är första tecken på rädsla !!! Länk |
|
Inte undra på att det är så många tjejer som säljer BMW på Blocket. De tycks ju älska att studera/visa upp sina bilar i halvnaket skick. Hmm du skall inga gudar hava jämte mig. Fy på er flickor! Grattis till återkomsten til BMW. Mvh Mikael |
|
|
En del av de där bilarna var ju riktigt snygga! Göran FWD - Nej tack! |
|
|
För att anknyta till rubriken så är även jag föredetta bonde... Dvs Volvoägare! Sambon var precis lika förtjust som den tidigare kvinnan... BMW... One and only! Trevliga damer på bilderna... ÄNNU trevligare bilar! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.