|
|
|
|---|---|
| Var smart och stängde av huvudbrytaren i bagagerummet och stängde luckan i höstas.Nu får jag panik jag kommer inte in i bagageluckan och sätta på strömmen.Går ej att låsa upp med bilnyckeln, VAD GÖR JAG??? | |
| Går det verkligen inte att låsa upp med nyckeln? På min förra M5 E34 så lyfte man handtaget samtidigt som man vred om, om det inte fanns ström i bilen. | |
| Glömde att skriva att det är en 850 | |
|
kryp under bilen och försök att hitta en strömkabel ,anslut en startkabel från ett extra batteri. |
|
netz |
På min är det bara att sätta i nyckeln bredvid handtaget och trycka låskolven innåt-uppåt så går låset upp. |
| På min vrider man nyckeln fullt åt vänster samtidigt som man drar i handtaget, gäller enbart FÖRARDÖRREN. | |
|
Kanske jag ska skriva hela proceduren. När man öppnat förardörren så öppna motorhuven, anslut ett batteri på +polen under plastlocket vid bromsvätskebehållaren (sitter på förarsidan) och -polen (ena muttern på vänster fjäderben). Sedan är allt frid och fröjd |
|
| Nu har jag kommit in i bilen.Tack för förslag.Nyckel vrida och trycka fungerade.Satte på strömmen och bilen startade direkt vilken känsla | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.