|
|
|
|---|---|
|
Jag blev idag uppringd av en spekulant på min M3:a som ville köpa den, den här gången sa jag nej direkt istället för att vela fram och tillbaka i ett par dagar för att komma fram till att jag vill behålla den. hur som helst så väcktes en tanke hos mig, hur stor är suget efter M3 E30 egentligen? Du som äger en M3 E30, har du blivit kontaktad av någon som vill köpa din bil? Skriv gärna här och berätta! Blogg:M3Länk | |
|
Japp har blivit åtsagd att säga till en kille när bilen blir till salu, minns nu inte vem det var... O/T Två har frågat på 320in och en har frågat om Volvon (145:a). ///BMW - Was sonst! |
|
|
Johan, jo jag tror jag minns! :-) Blogg:M3Länk |
|
|
Jag har fått en del förfrågningar. Att det finns ett sug visar prisbilden samtidigt känns det som om modellen de senaste åren har blivit mer uppmärksammad det styr ju också prisbild och efterfrågan. Blev du klok på svaret? De som har frågat mig har varit personer på 30+. mvh Daniel Länk När det händer så händer det fort, Autobahn |
|
|
Daniel, Jag är med på vad du menar! Pris bilden är nästan lite sjukt tycker jag, se till exempel hur mycket Tyskarna börjar begära för sina bilar! Blogg:M3Länk |
|
| Tänk bara tillbaks varför ni köpte en, e30 evo är en kultbil. | |
|
Även jag har blivit kontaktad av ett flertal som är intresserade av att köpa min M3:a, inte bara ifrån Sverige utan från bl.a. England, Kanada och USA. Får även mail några gånger i månaden (genom min hemsida), där folk frågar om jag känner till någon M3:a som är till salu. Fredrik Andersson Svenska M3 E30 Registret M3E30.se |
|
|
Det är ju tydligt att det inte bara är vi ägare som har bra smak! Abbe, tyskarna kanske vet något som inte vi gör, ha ha. mvh Daniel Länk När det händer så händer det fort, Autobahn |
|
| Gamla M3:or lär öka kraftigt i värde i framtiden. Troligen så kör man gratis om man vårdar den väl och inte kör 5000 mil per år.... | |
|
Har blivit kontaktad av 2 st (har bara haft denna M3 i 3 månader). /Edvard BMW CS #4503 Min dagbok: Länk |
|
|
Min gamla sålde jag oprutad på mindre än en vecka efter att jag satt ut annons förra våren. "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
|
| Beror ju säkert på vad folk vill ha för dom med.Men om jag ska sälja min i sommar så blir den ju dyr pga alla grejer och renovering men de är säkert inte lättsålt. | |
| Har också fått en del förfrågningar om jag skall sälja min men sagt nej direkt, jag tror inte att man kan få en mycket roligare bil för dom pengarna och dom är ju inte sådär hemskt vanliga heller, M3 E30:n verkar ju bara öka i värde just nu. Jag köpte min för 100 tusen för tre år sedan och dom man ser nu verkar ju ligga runt 120-130 tusen. | |
| Känner igen de där, har oxå blivit kontaktad o tillfrågad, men de skall mycket till om denna pärla skall säljas. | |
Lasseman3 |
Jag har vid ett antal tillfällen kontaktats via telefon och mail. Det begränsade utbudet gör att övertalning kanske är enda sättet att finna det man söker. |
| Ja suget verkar stort just nu. Tyvärr tillät inte min ekonomi som student att köpa någon när jag började snegla på dom allvarligt för en 6-7 år sedan. Rent affärsmässigt hade det varit kanon. Jag hade faktiskt inte min hemma mer än i 3 dagar innan jag blev förfrågad, man i 30-års åldern svaret var dock ett trevligt men strikt nej. Den här pärlan ska finjusteras tills den blir den drömbil jag ser framför mig. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.