|
|
|
|---|---|
| Uttryckte mig lite sist jag skrev i forumet så jag provar ige. Har sett 5-serie med svarta lyktor, vilka varianter av svarta framlyktor finns det till en e34? tänkte på om det är grunden som är svart eller glaset som är tonat? finns det att köpa angel eyes som är mörk i grunden eller måsta man köpa ringar då och ha till vanliga lyktor med mörk grund? sen undrar jag om det finns olika varianter av ringaran på angel eyesen.. har sett eller tror iaf att jag sett en variant där ringen inte är helt rund utan går mer som ett u? är det något som har koll på nått av det så vore jag jätte glad för svar! | |
|
Har bara sett "svarta" Hella-framlyktor. Det är väl inte glaset som är svarttonat på dom utan en svart insats inne i lyktan som speglar en svart toning mot reflektorn. Dom kanske säljs fortfarande till E34, men dom är inte klarglaslyktor utan har räfflad glas som originalet. Min bimmer: Länk Just real V8 Power, nothing more! /Roger W |
|
|
Sorry janka=) Har missat det tidigare. Det har nyligen kommit in Svarta klarglas framlyktor till E34. Säljs av Stockholm Car Styling Länk Just real V8 Power, nothing more! /Roger W |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.