|
|
|
|---|---|
|
Snubblade över den här Länk på You Tube. En minutfärsk Mustang Eleanor edition som möter sin baneman. Underskatta aldrig automatlåde-chaufförer... Det gör ont! Mats | |
| Mmm... Hjärndöd bortskämd skitunge behöver sånt här... =P | |
|
Länk Den är inte heller dum.. |
|
|
Eller vad sägs om att köra färdigt på Ringen på 7 sekunder? Länk "Den fege dör tusentals gånger, den modige dör bara en". |
|
|
Var framgår det att det är manuell låda? *BAWORAK* |
|
|
I början av filmen: "Watching his son's excitement and innocence to manual transmission PRICELESS" :-))) /Magnus Min E24: Länk |
|
| Nurburgring filmen var ju as skön! "WER´E ON THE RING!!!!" -"take it easy.." Och så välter killen som rena rama vasaskeppet. HAHAHA! :) | |
|
Får väl erkänna att jag startat en manuell bil med växel i och var nära att köra in i min egen automatlådebil som stod parkerad framför den. Det är inte allom givet att alltid tänka på att ställa om sig fån automat till manuell låda. ;) Fast gossebarnet i den länkade filmen tycks ha gasat på rätt bra så han greps väl som bonus av panik. Mvh Mikael |
|
|
Händer ofta när jag sätter mig i E34:an : högerfoten lätt på bromsen och vrider om nyckeln med växeln i, hahaha. Inga skador dock.... Sjukt puckat i filmen dock..... |
|
|
Säger han inte "I'm very excited! Are we on the ring?"? I vilket fall som helst kan underbart vara kort ibland. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.