|
|
|
|---|---|
|
Först vill jag be om ursäkt för att detta kanske inte ligger i rätt "avdelning2 men den passade bäst här tycker jag. Nu till min frågeställning. Finns det några rabatter hos företag som man kan dra nytta av när man blir Promedlem? Om det inte finns det, varför har man inte ordnat det? Eller finns det inget intresse av/för detta? Kikade in på E46-klubbens sida och det draällde med erbjudanden till de som var medlemmar där från olika företag som erbjöd rabatter av olika grad och storlek. I egenskap att vara såpass stora som vi ändå är här på autoforum så tror jag att vi skulle mycket bra möjligheter att förhandla fram rabatter och erbjudanden till de som är/blir Promedlemmar. Så vad säger de som håller i Autopower? Finns det något intresse för att ordna sådant här eller är vi bara en klubb d'är alla bilmodellerna samlas och för att få rabatter så "måste" man vara medlem i deras respektive klubb, såsom E46 och allt vad det nu kan finnas. Många skulle nog bli Promedlemmar om det fanns möjligheter till rabatter och erbjudanden hos företag. Alla går ju vinnande ur en sådan lösning. Ni/vi får in mer medlemspengar och företagen säljer (förhoppningsvis) mer tillbehör/reservdelar på detta vis. Mvh Christofer | |
|
Det låter som en mycket bra idé! Problemet i detta sammanhang är att man som Pro-medlem inte har något medlemskort att visa upp, samt att det förstås tar mycket tid att kontakta företag för att "ragga" erbjudanden. Vi tar till oss av idén och välkomnar fler förslag och initiativ! Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
Varför inte bli medlem i BMW Club Schweden? Kolla in här Länk under medlemsförmåner. __ Problemet med BMW är att har man en gång börjat, kan man inte sluta! |
|
|
kalle , varfär inte börja dela ut medlems kort ? de flesta klubbar som har medlemskap som kostar delar jo ändå ut nånting ? jag har iallafall hittills sett det här med Pro medlem som en sponsring till Autopower, fast det är alltid kul att få nåt tillbaks jo =) vore inte illa om Pro medlemmar kunde få en eller två egna avdelningar heller.... det finns ganska mycket man kan göra egentligen. Kalle , har ni nån siffra på ungefär hur många procent ut av medlemmarna som är aktiva i denna sida är Pro medlem ? |
|
|
Man får ju faktiskt ett antal gratisannonser på siten, så ren sponsring handlar det ju inte om. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
| wendtan , det visste jag inte =)) har inte annonserat nåt än.. det är jo inget fel på att sponsra en sida man trivs i ;) | |
|
Vill bara påpeka att jag inte tycker att det idag är dåligt innehålll i Prodelen på autopower. Det vara bara förslag på hur man kan få det ännu bättre än vad det är idag. Sedan så vet jag om rabatterna på BMWCS, men i mitt fall så funkar det inte med rabatter på BMW då jag bor en bit från de återförsäljare som har rabatter. Visst ska man ha något dyrt så lönar det sig säkert att betala och sedan åka dit men inte får småsaker. Dessutom så kanske en del vill ha rabatter på billjud, styling och vad det nu kan vara och inte bra på originaldelar. |
|
|
Maxad, AutoPower är ingen BMW-klubb, utan en sajt för alla som är intresserade av BMW... Det kommer sannolikt inte att finnas några medlemskort för PRO-medlemmar eller dylikt. Jag har i dagsläget ingen statistik över hur många PRO-användare vi har... hoppas att Tommie kan återkomma med detta. Fortsätt gärna att komma med bra idéer för vad ni som användare vill få ut av ett PRO-medlemsskap! Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
Maxad: titta under din profil, där står hur många gratisannonser du kan nyttja osv. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
ChristoferB! Vad har E46 klubben för hemsida? |
|
|
Google is your friend :-) Länk Mycket nöje! Mvh Christofer |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.