|
|
|
|---|---|
|
Hallå tänkte höra med er hur jag lättast får reda på ifall bilen har en katt eller itne? behöver en ny e30 utan katt, visst kan man fråga varje ägare men ibland vet juh itne ens dom.. måste va årsmodell -88 eller ialf med d nya utseendet. Mvh Timmy | |
|
iprincip alla BMW -88 har katalysator, tror de kommer bli väldigt svårt att hitta en utan. varför vill du ha en utan katalystor? mvh Erik A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! (ärligt stulen av Jesperado) |
|
| Jag har en, det är en flyttgods bil med dispans på avgasrening, så bilprovningen bryr sig inte om att kolla den saken, men den har haft kat från början. | |
|
hmm.. har 87orna ingen katt då eller vissa kanske har? isåfall uindrar jag hur vanliga 87orna är med faceliftet? |
|
|
Ett väldigt enkelt sätt är att ta reda på om motorn har 125 eller 129 hk 125 är utan kat och 129 med, dessutom heter dom exempelvis 320ik om det är kat och 320i utan. |
|
| bör nog också tilllägga att du nog får leva me det gamla utseendet om du vill ha en e30 utan kat, 87 måste va sista utan | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.