AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Z-Serien
10.368

Hur sugna börjar ni bli?

Sida 5 av 5
Imorgon ska det enligt SMHI komma lite regn här på morgonkvisten, om solen kan tänka sig att torka upp väglaget så ska jag bidra till den globala uppvärmningen genom att låta 343 ystra hästar yla över nejden.
Idag ställdes den på, och det blev nästan 6 mil i Göteborg med omnejd. Hade nästan glömt hur rolig den var att köra! 19 grader och strålande sol, och då är det nedcabbat som gäller ;-).

Min Z3.
Länk
Visa användare
517
Rollebolle
Z3 roadster 3.0 01
Pyjamasen åkte av igår och 10 mil var inga problem att sätt på mätaren :)
Na
7
Nasaren
316-95, Z3-98 728i-86
Sverige är långt! I förrgår kollade jag tider på recondfirman, igår morse hade vi fått 5 cm nysnö som tillskott till de 35 cm som ligger kvar...

Zp
47
Zportbilen
Z3 1.9 -96
Ja, nu är premiärturen gjord. 12 grader varmt och solsken men lite kall vind (södra Svealand). Lite värme i kupén och det fungerade fint. Kunde glatt konstatera att vinterförvaringen fungerat fint. Inga problem överhuvudtaget.
Väntar nog ett par veckor till. Är lite för kallt än tycker jag..

\\\Linus

linusandersen@mac.com
Th
31
Thomasz
Z3 Roadster 1.9 -99
Så var premiärturen avklarad för denna säsong. Blev några mil runt Eskilstuna i det fina påskvädret. Är det några fler än jag som gjort premiär denna helg ?
As
134
Aske
Z4 3,0 Roadster-03
Premiär i sydöstra småland blev föreg helg,inga längre svängar då, men påskdagen/annandagen blir det nog några mil.))))Aske

kl
346
klabbarparn
Z3 M-Roadster-98 530D xdrive g30-17
Drog en repa igår, härligt!!

Klabbarparn
Idag ställdes den på, nedcabbat med 15 grader :-). Härligt!!!
Visa användare
18
patrikhson
Z4 -10 (E89)
Körde en runda redan i februari, men det var kallt:

Länk

I helgen var det mycket bättre! Tyvärr inte sol idag (påskdagen) som det ser ut, men 25 april när vi alla Z-fans träffas på Olof Viktors kl 13, då blir det sol ;-)

Ba
396
Bavaria1
iX3 M-Sport, -22, Piemont Red
Neue Klasse Silver beställd
Hunnit med två goa turer i Påskhelgen, lite kyligt i torsdags kväll men halsduk gör ju susen!
Har man Z3 roadster kör man ALLTID nedcabbat utom vid kraftigt regn :-)

Lennart Bornhall
BMWCS #1085
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.