AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Z-Serien
10.369

Hur sugna börjar ni bli?

Sida 4 av 5
Oz
121
Ozzikatten
BMW 530e sedan -20
Lite större...

Länk

Och jag som väntar på att snön ska försvinna... =) Riktigt snyggt, ozzikatten - svårt jobb?
trampbilen
hej, var ute i lördags och provkörde med cabben nere det var ca 8 plus men solen värmde gott på kinden. Torra och fina vägar och i veckan som kommer skall det bli varmt. jag körde runt i Tomelilla trakten.
/Jonas

Visa användare
105
Martin 740iA
850 iA -92 Diamantsvart
Hej allihopa. Nybesiktigad UA :) Livet leker:) Snacka om att saknat att köra Z:an, vilket drag :)

Må väl

Njut av livet :)
Martin Rydell
Th
31
Thomasz
Z3 Roadster 1.9 -99
Så var då Z:an påställd för i år. Om vädret tillåter så blir det nog en premiär tur till helgen.
Th
31
Thomasz
Z3 Roadster 1.9 -99
Så var då den första turen för i år avklarad. Det blev en hel mil.
Visa användare
61
soomg
Z3 Roadster 2,8 -99
Tack BMW för Z3.an! Tack Du där uppe för det underbara vädret idag (18°C) och för det skånska landskapet! Detta blev en underbar kombination idag som ni kan se på denna länk (Gyllebo):
Länk

Och på denna länk (KC Ranch-kor på Revingehed):
Länk

Hoppas att fler av er hade möjlighet att avnjuta en tur med era pärlor.

/soomg
Härliga bilder i strålande landskap. Personligen låter jag påställningen vänta pga. allt grus som fortfarande ligger - inget kul med stenskott...
trampbilen
Fina bilder från soomg på Österlen själv var jag också ute och körde runt Tomelilla och köpte panseer som gick ner i bakluckan. Jodå den går att lasta i den lilla Z3:an. Solen värmde gott. Ska lägga in lite bilder från påsken som kommer då vi skall köra runt och titta på konst hoppas få se flera Z3:or då.

Trots idogt solsken och tvåsiffrigt antal plusgrader under stora delar av dygnet förefaller kommunen helt ovetande om att vintern de facto är över för den här gången. Således ligger sanden fortfarande kvar vilket är en rejäl besvikelse. Inte görs läget bättre av att man bor på återvändsgata där två grannar tömt sin garageuppfart på grus genom att sopa ut det i vägbanan...
Visa användare
517
Rollebolle
Z3 roadster 3.0 01
Här kommer de dra igång sopningen på torsdag så nästa vecka kanske man kan ta ut bilen. Inte skoj att starta säsongen med stenskott.
Rolle; Här har vi också torsdag varför påställning väntar till helgen.

Verkar som att Thomaz, Soomg och Trampbilen redan fått sina gator sopade. Lyckans ostar...
ja
150
jas01
BMW 530D F11 -13
BMW X1 2,0D -11
Lördagen bjöd premiär, inte bara sol och värme utan även ett litet race med en mercedes. Gissa vem som visade upp sin maffiga häck??

Jonas
Visa användare
64
Xeik
520d Touring -11
320d Touring -07
kan väl bara vara den som har en maffig häck som gjorde det? ;)

Påställning och besiktning på Torsdag!
Gatorna har iofs varit sopade sedan 3 veckor tillbaka, men har ändå lyckats hålla mig. Det ska ju ända vara hyfsat stabilt väder tycker jag.

/Emil

Mina bilar: Länk
Köpte en z3m roadster igår.

Fy tusan vilken otroligt otrolig bil det är !

Var ute och gled i det underbara vår vädret igår :)
Grattis till en härlig bil!
Ha
30
Hardskalis
120i M-sport
har plockat ut min med nu... så nu har man ju roligt bakom ratten igen=)
Visa användare
517
Rollebolle
Z3 roadster 3.0 01
Ja nu kan jag snart inte hålla mig längre, jag vet ju vilket fånigt leende man får när man sätter sig i bilen. Inte minst när man går från 60 Hk till 230 Hk men samma vikt på bilen :)
Visa användare
147
Monobike
535iM -00
Har haft problem med ofrivilliga ryck i höger fot och hand i några månader men nu är det löst.. Ses på vägarna =)

Th
31
Thomasz
Z3 Roadster 1.9 -99
I dag blev det ingen tur då det regnade. I morgon blir det vårväder enligt SMHI och då blir det till att addera milen som hitentills har blivigt 5 i år.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.