AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Z-Serien
10.366

Hur sugna börjar ni bli?

Sida 3 av 5
Visa användare
178
Karin
BMW 325i -05
De står och väntar...

Länk
trampbilen
Nu har våren börjar lite smått i Skåne och jag var ute i Lördags och körde på Österlen i strålande solsken och torra vägar men bara 3 plusgrader så det var värme på under cabben.
/Jonas

Visa användare
2.178
Herr Gaspedal
BMW 535D -07 M-Sport
Det syns ganska tydligt på Karins bild att jag inte har kunnat hålla fingrarna i styr... =)

There are lots of good sportcars on the road. I know I pass them all the time.
ro
29
roadsterz3
Z3 Roadster -98
Premiärtur med cabben nere idag!! Riktigt härlig känsla. Mötte ytterligare en Z3 med cabben nere utanför Helsingborg.

Ulf

Oj oj oj då - redan påställd!? Gott! =)
Visa användare
232
pane
530D X-Drive 2014
Alpina Roadster S -04
Va gött!

Vi har fortfarande helt snötäckt gata här jag bor :(

Men grymt sugen e man verkligen nu....

/Pane
th
86
theworm
Z4 3.0i
Faktum är att det blev en tur nercabbat igår :) torra vägar, fint väder.. Åkte med smile hela vägen :)
Visa användare
105
Martin 740iA
850 iA -92 Diamantsvart
Helnöjd i Skåne :) Bokat tid på SBP, morgonen den 1 April :) = påställning.
Tvättat, polerat, vaxat, städat + allmän översyn :)
Nu är det snart dags! :)

VÅR!!

Njut av livet :)
Martin Rydell
Z3
132
Z3MCoupé
Z3 M Coupé -00
Audi A4 AVANT 2.0T SportQuattro -06
Volvo XC60 D4 -17(tjänstebil)
Jag bokade tid hos SBP i början av maj. Det får bli påställning 1:a maj. Har ingen lust att ta ut den innan allt grus är uppsopat. Den som väntar på något gott...

mvh
///Andreas
Håller med dig helt, Andreas - själv väntar jag till slutet av april av precis samma skäl.
Och med tanke på att det, i dag, snöar så är det nog ett klokt val. Jisses...
Gr
3.875
Grodan
Ford Mustang GT Cab -06
Nu när det börjar bli vår på riktigt så ångrar jag att jag sålde min SLK. Grrrrrrrrrr. En sommar utan Cab blir hårt. Det kanske dyker upp nåt. :)

Beautiful Münich Woman
BMW
Och min står på underhållsladdning. Rengjort cabben idag och impregnerat. Blir nog lagom någon gång i mitten av april. Men visst längtar man :-).

Min Z3.
Länk
Je
11
Jesper Åhlander
BMW 545i -05
BMW 330xd -03
BMW Z4 3.0i SMG -05
Ska lämna bilen hos Ditec om ett par veckor och ställer nog på den i samband med det. Oj, va man längtar.. Lämpligt att lackskydda hard-topen oxå då elr? aja, gött ska de bli i varje fall..
Ma
3.050
Masten
Z3 2.8 American Edition -99
MX-30 Sky -22
Touran 1.4 TSI R-Line DSG -18
Hur sugen börjar jag bli? - sjukt sugen! Väldigt jobbigt att ha bilen ståendes i garage i Stockholm när man bor i Varberg där det idag är strålande sol från en klarblå himmel och fina, torra vägar som redan har börjat sopas här och var...

/Masten
Torra vägar!? Helt galet, här ligger det ett antal centimeter snö och lär göra så ett tag med tanke på de minusgrader tempmätaren uppvisar... Pust.
Visa användare
25
Farbror Freddie
Z3 2,8 Roadster -00
I dag kunde jag inte vänta längre - satte i det fulladdade batteriet, och efter 5 månaders sömn startade den bums. Kallt men soligt väder. Nu känner jag mig som en riktig människa igen :-) Nu fattas bara värmen så man kan cabba ner.
Visa användare
61
soomg
Z3 Roadster 2,8 -99
Tog ut vår pärla redan förra helgen på grund av att vår ordinarie andrabil inte ville längre, och har kört med pärlan till och från jobbet denna vecka. Det var kanske lite för tidigt på säsongen, snöstorm i tisdags passade inte ihop med sommardäcken så då fick det bli bussen. Men idag med nästan 10 grader och sol kan det nog även bli nedcabbat.
Ni bor verkligen i rätt del av landet - här kommer säkert våren inträda någon gång i juni/juli. Pust...
Oz
121
Ozzikatten
BMW 530e sedan -20
Ja sugen börjar man bli... Men jag vill att allt grus ska bort från vägarna innan det är dags. I väntan på detta har jag monterat nya överrullningsbågar i rostfritt. Blir verkligen ett lyft tycker jag.

Länk

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.