AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Z-Serien
10.365

Hur sugna börjar ni bli?

Sida 1 av 5
Som frågan lyder: Hur sugna börjar ni bli på att ta fram era z:or ur garaget nu när solen tittar fram?

\\\Linus
mr
167
mr irwing
E39 M5 calypsoröd
E38 750 -95
Min e ju redan framme men jag gjorde en ordentlig vårtvätt av den igår så nu blänker den så fint i det härliga solskenet
låter härligt man blir ju lite sugen men det dröjer nog ett tag till

\\\Linus
Visa användare
886
bildock
z3 roadster 00:a 2.0 Siennaröd
den står redo för avtagande av kapellet har i vinter polerat bilen två gånger med sonax extreme ur proffsserien som jag kan rekommendera och lätt att att arbeta med så nu vill jag ta ut pärlan och njuta av den superglans och skydd för lacken jag fått sedan syns jobbet extra bra då bilen har en inte alltför ljus kulör men jag väntar nog att ställa på den ett tag till men det har kliat hela vintern då jag köpte bilen förra våren och jag fick inte nog trots den fina sommaren men så ska det ju vara det är ju därför man äger en Z3,
härliga sommarmil önskar Uffe/bildock
30/3 blir det nog påställning för min del.

/Fredrik

Min Z3.
Länk
ja
150
jas01
BMW 530D F11 -13
BMW X1 2,0D -11
Körde en sväng med taket nere igår, buskul

\\Jonas
Visa användare
177
jonteandersson
BMW X5 3,0l -03

EUFORI! jag ställde på min 2,8:a idag, kunde inte hålla mig. vädret är fantastiskt, vägarna är fina. drog en par timmar lång tur innan idag med taket nere och jag ler fortfarande! mötte en annan z3:a och vi log mot varandra. det är härligt det! ;)

m-bilen får dock stå en månad till, ska försöka fixa ett par schyssta fälgar till den innan.

Ja det blir nog runt maj för min del... om man orkar hålla sig så länge men man har ju inte sett så många Z:or än som tur är det är ju då man blir som mest sugen!!! ; )

\\\Linus
Visa användare
886
bildock
jonte andersson
va härligt! jag ler jag också! underbart, jag vet hur det känns!
mvh Uffe/bildock
Ställde på M3an i lördags och fällde taket för första gången idag! Åh så gott det är!
Gu
35
Gubben
328ia Cabrio -96
Fredrik M, låter kanske lite gnetigt, men du vet väl att du tjänar en hel månads bilskatt om du väntar en dag? Påskhelgen, i början på april, blir nog lagom för min del om vägarna är torra och avsopade!

"Never drive faster than your Angel can fly!"
Z4
827
Z4 Maria
BMW M4
BMW 420D Gran Coupé M-Sport
Idag blev det en rejäl vårtvätt i GDS-hallen. Så nu gnistrar den i solskenet som den vackraste blå safir. Härligt att våren äntligen är här.=)
ni
200
nimaka
BMW 320iM Coupé -09
Ställde på min igår och monterade på 19":are. Hon var lite tjurig på mig till en början, antagligen för att hon fått så lite uppmärksamhet de senaste månaderna. Men så fort hon fick sin present (fälgarna) blev hon genast på bättre humör! Antar att Alla tjejer fungerar likadant... ;-)
33
246
330 diesel
i8 - 15
i3 - 17
Tesla S 90D
Fortsätter det fina vädret blir det påställning 1/4. Ibland är jag lite avundsjuk på er som bor i södra delen av landet... Fast man ska väl vara glad iaf! Våren ligger ju 2 veckor före det normala.

Fortsätter vi att nöjesköra och bidrar till växthuseffekten kanske man om ett par decennier har 2 månader längre Z-säsong. Härligt!

Ma
3.050
Masten
Z3 2.8 American Edition -99
MX-30 Sky -22
Touran 1.4 TSI R-Line DSG -18
Jag är helt vansinnigt sugen på att köra Z3 nu, jobbigt när bilen står i garage i Stockholm... Igår hade vi tolv grader och strålande solsken här i Varberg, fick bli långpromenad med flickvännen istället :)

/Masten

Besök gärna min blogg! Länk
Ma
650
Mats Landh
e61-06
Rover Mini Cooper-92
Den riktiga solskenspremiären med taket nere skedde igår i Göteborgsvärmen. Nytvättad och tillmötesgående som alltid. Man måste ju bara älska bilen! Livskvalitén åkte upp ett par snäpp direkt.
Cabpremiären gjordes, i skydd av kvällsmörkret, 2 februari i 6plusgrader, körde hem en TV modell större från en kamrat.
Mats
Visa användare
886
bildock
hej alla premiäråkare
jag blir lyrisk när jag läser alla inlägg! mera! mera! det är jättehärligt och höra att jag inte är ensam entusiast!! trots att jag ännu ej tagit ut z:an
mvh Uffe/bildock
Nu börjsrman bli ännu mer sugen när man läser allt..men den som väntar på nått gott...... ja vet väntar för länge..

\\\Linus
ja
101
jayman
E61 525iT xDrive -10
5/4 blir det besiktning och innan dess det polering och putsning. Dock är jag gryyyymt sugen, men jag håller mig.

Kommer efter det trol. vänta tills gatorna är sopade - finns det nåt värre än grusstänk?

______
Joel - Länk
Ragemannen
så sugen så den fick komma ut ur garaget för en vecka sen :D

BMWholic
to
310
toksmurfen
Z3 2.8 -97
XC70 D3 AWD Polestar -12
Ruskigt sugen, bytte till mina nya M-stolar igår men det blir ingen körning med den förrens 1/5.

//Daniel
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.