|
|
|
|---|---|
Slajf |
JAG HAR SETT LJUSET!!!! HALLELUJAAAAAA!!!!!! JAG HAR BLIVIT BMW FRÄLST! Har köpt en BMW E46 320, årsmodell 2003! Jag vill att alla bmw-freaks ger mig all råd och tips angående alla dessa företag som säljer styling/tuning prylar! Är ute efter lilla vingen/läppen som sitter på M3/M5 på bagageluckan samt undrar jag om man kan klämma in 18" fälgar , utan att det tar i när 4 personer sitter i min lilla raket/bilen ? All tips och råd mottages! Mvh Nyblivande bemmer ägare! |
|
Du kan ha 18" fälgar, bara du ser till att ha rätt ET och inte alltför stora dimensioner. BMW sålde bl a E46 med 8x18 (ET 47) som framfälg med 225/40-18 och 8,5x18 (ET 50) som bakfälg med 255/35-18. Det g¨r npg att köra med än större fälgar, men då är det mycket viktigt att alla mått stämmer. Personligen tycker jag att komforten blir alltför lidande med 18" och föredrog därför 17" på min E46. |
|
|
Slajf Grattis till köpet :) Skicka ett PM ifall du är intresserad av styling till din nyinköpta E46a Mvh Razvan Terme www.stylabilen.se |
|
|
Länk Mvh Razvan Terme www.stylabilen.se |
|
|
Det varje e46 behöver är angeleyes, svarta lister, svarta njurar, snygg slutdämpare med grova blanka pipor. M-läpp på luckan är snyggt, bakrute-spoiler likaså. Min bil: Länk |
|
|
Välkommen till Autopower! E46 styling är en bottenlös värld :D Här följer lite sidor om du är intresserad: Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk |
|
|
Välkommen till E46 världen! Hoppas du blir nöjd med din nya bil. Precis som många ovan sagt så finns det ett antal stylingfirmor med mängder med styling till E46. Mitt råd till dig, som jag har fått av erfarenhet, är att hålla dig till de kända fabrikaten på spoilers mm. då passform och finish oftast är riktigt kass på billiga kopior. En annan rekomendation är att sitta och drunkna i bilder på alla stylade E46:or det finns på nätet för att få tips och ideer på vad just du tycker är snygg styling då det är så olika från person till person. Sidor med E46:or att kolla på förutom härinne då naturligtvis är bla. www.garaget.org , www.clube46.se , www.e46fanatics.com Så här ser tex. min bil ut... Länk Har dock skett några små förändringar i vinter såsom Angeleyes mm. Mvh Jimmy |
|
Lars Jakobsson |
www.bimmerfreak.com Fixar gruppköp därifrån, dom har en del delar som jag inte har sett hos svenska sidor..dessutom väldigt bra priser... Lars |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.