|
|
|
|---|---|
| Försäkrings kostnad BMW 330-03 | |
|
Ja betalar ca 7000kr för min 330Ci -03 hos Vesta, dom har grymt bra priser och villkor tycker jag. Hade tidigare min hos BMW orginalförs. och då betalade jag 11000kr/år med sämre villkor. Helförs. 1000mil/år, 27år i Helsingborg. www.vesta.se Mvh Jimmy |
|
Lars Jakobsson |
Frågan är bara vad Vesta går för när man väl får en skada, BMW orginalförsäkring har iallefall fungerat väldigt bra..sånt är viktigare för mig än om det skiljer några tusenlappar i pris. |
|
Ja det har jag oxå funderat på men jag tror inte det ska vara någon fara då detta bolag inte precis är en nystartad källarfirman. Det är faktiskt ett av Nordens största försäkringsbolag, med över 2miljoner försäkringstagare. Och jämnför man med Orginalförsäkringar så skiljer det, till Vestas fördel, dels i premiepris och även i villkor, samt att självriskerna är bra mycket lägre. Usch jag låter som en säljare för Vesta nu ju... inte riktigt meningen. Men jag blev riktigt possitivt överraskad av deras premier, självrisker och villkor när jag va i kontakt med Vesta ang. försäkring där. Mvh Jimmy |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.