|
|
|
|---|---|
| jag har en 328 och i den finns lilla färddatorn, ja har köpt til den stora datan men när ja skulle monterna den så gick de inte eftersom på den lilla finns de bara en sladd som kopplas till o på den stora färddatorn så e där två kablar som ska kopplas vet nån hur ja ska göra för att koppla den stora färddatorn på rätt sätt? | |
|
Den passar tyvärr inte, Om du har den absolut minsta datorn, så kan du upgradera til "mellan" datorn, den använder sig utav en sladd oxå, men icke stora |
|
|
Denna operation är inte ömöjlig alls även om det är lite sladdar som ska dras. Hör med "TSW" här inne... Länk han har stenkoll på detta. En polare konverterade sin 328 cab från lilla till stora med hjälp av "TSW". Lycka till / Jimmy |
|
|
jag har den lilla datorn i min bil som är anpassad till den stora datorn. det skulle vara skitsnällt om du skulle kunna säga vilka färger det är på kablarna i din kontakt i bilen du kan maila dem om du vill eller om du kan ta några bilder så man ser vilka färger kablarna har mailadress martin_angerstig@hotmail.com |
|
| Hur kan din (martinmp) färddatorn vara anpassad til den stora men ar du att du har två uttag på din färddatorn(lilla) då e de konstigt.. | |
|
jag har 2 kontakter i bilen men bara ett uttag i datorn skrev lite krångligt kanske men jag menade att bilen är anpassad till den stora datorn men jag har den (lilla) |
|
| SÅ du har två kontakter va bra fick du bilen så? om ja tror du bilen va så från hela början asså att den alltid haft 2 kontakter? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.