|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Jag använder alltid mail i mina annonser då jag ej vill ha tel samtal dagtid. Felstavningar, när jag får ett mail där dey står hur fort går den 0-100 skicka fler bilder och felstavat, så slänger jag mailet. Om det i min annons finns bilder och jag får ett mail där det bara står skicka fler bilder utan konkreta krav på bild på något som inte framgår av annonsen, så slänger jag mailet. Det är ofta inte seriösa köpare som har nagon avsikt att köpa. |
|
|
Oj, jag lär få svårt att få köpa bil! Jag har en hel del problem med stavningen och mailar alltid först! Hmmm, att man räknas som oseriöst bara för att man stavar fel har jag väldigt svårt att förstå! Blogg:M3Länk |
|
|
Abbe: Skulle du svara på ett mail där det bara står: "Skia fler bildar" När du har flera bilder i annonsen. Det har ingenting med att diskriminera de som har svårt att stava, det är mer att en del kanske inte riktigt har ett seriöst intresse i varan. |
|
BM 683 BMW 502 -57
BMW 2800 CS -70 BMW 635 CSI -79 BMW 850 ia -92 BMW M3 (325)-93 BMW 530 Touring -94 BMW 745 -02 Alpina B12 5.0 #243 |
Men AndersK du har ju själv stavat fel i dina inlägg, ska vi betrakta dig som oseriös nu? Mångfaceterad arbetsmyra, med motorsport som främsta hobby. |
|
Men BMW-Båstad. Vad jag har sagt är att jag har ett problem med mail av kategorin "Skia fler bildar"när jag har ett flertal bilder i annonsen. Om jag däremot får ett mail där det står: "Skia fler bildar på tackluckan", så skickar jag naturligtvis en bild på takluckan, Förstår du skillnaden? |
|
|
Anders, även om jag inte skulle ta en sådant mail för speciellt seriöst så skulle jag faktiskt svara på det, dock skulle jag fråga vad han vill ha bilder/foton på! Vill man sälja en vara för man anstränga sig lite. Det jag reagerar på är att vissa räknas som oseriösa bara för att de inte kan stava! ( Jag tolkar flera inlägg så!) Blogg:M3Länk |
|
|
Tråd på tomgång. Visst kan vi väl alla avgöra när en spekulant eller säljare är seriös? Det har ingenting med gramatik eller medium(mail/telefon) att göra. Som köpare bör man väl fråga efter relevant information och som säljare bör man väl ge dito. Inte svårare än så. Sextrettifemman Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.