AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
1.268

Är det nån som känner till nåt om denna M5:a på blocket?

Hej,har en vän till mig som är intresserad av att köpa denna bil,är det nån som vet nåt om den?
Mvh
Glömde länken
Länk
Gemini__
Har ingen info om bilen tyvärr. Men doftgranarna, streamern i framrutan samt det faktum att det sitter ett trimchip i känns inte riktigt 100%-igt. Ger inte ett bra intryck iaf.

Mvh:
Thomas
Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
Svårt att veta något om bilen när man inte vet VIN/reg.nummer. Håller annars med Gemini med tillägg att det är tonade rutor runt om. Positivt med den här bilen måste jag säga (till skillnad från många andra exemplar) är att det fortfarande sitter originalspeglarna samt oranga blinkers. De är ofta utbytta.

//Schnitzer

Ja
11.288
Janne T
523i-97
M5-99
Alfa Romeo 156 2,0 TS-98

Jag får alltid "dåliga vibbar" när det står "chippad" på en bil...Helst när det är en M5.

Räcker inte 340hk och tillförlitlighet som argument?...Jag bara undrar...

Men till din fråga>>>Nix,jag vet inte heller någonting om bilen..sorry.

Mvh Janne.
Tack för svaren!
Mvh
Visa användare
202
Schrickm5
BMW F11 M550d xdrive 2013
If you must buy an e34 m5 with a chipped eprom, make sure that the rev limit is not raised past 7200.
An
39
Andreas Plaketti
530dA Touring -01
Vad spelar det för roll att det är tonade rutor och doftgranar i den?
ST
2.827
STEPHAN
Alpina B10 BiTurbo -06
BMW M5 -91
BMW M3 -97
Andreas;
Doftgranar luktar knappast bättre än läderdoft. Doftgranslukten går ej att få bort efteråt. Doftgranar använder man ibland även för att maskera en annan dålig lukt. Doftgranar använde man när man var 18 och hängde vid korvmojjen. Doftgranar överför stanken även till kläderna.

M V H
Stephan

Min bil: Länk
Gemini__
Andreas: När man som jag har kommit i kontakt med ett stort antal M5:or och dess ägare stöter man ibland på bilar med eftersatt underhåll och allmänt skabbigt skick. En lustig grej är att de attribut jag nämner ofta är överrepresenterade i dessa vagnar. En slump eller? Jag vet ingenting om bilen i annonsen ovan, men om jag var spekulant skulle jag inte bemöda mig med att ringa på den. Finns fortfarande bilar som känns helrätt ute på marknaden, skulle sikta in mig på den sådan ist.

Mvh:
Thomas
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.