|
|
|
|---|---|
|
Hej, Efter lite pysslande har jag fått till det här: Länk Låter helt klart över förväntan! Kanske kan vara lite inspiriation eller hjälp för andra som funderar på att bygga | |
|
Ser mycket bra och proffisigt ut! Kul att det blev ännu bättre du väntat dig. /Manray/ |
|
|
Hur har du byggt lådan i all dess rundhet ??? Fiffigt det dära tar ju ingen plats alls förutom ett däck mindre då men det finns ju punka på spray reserv :) Mvh Niklas |
|
| Grymt snyggt bygge! | |
|
Jag är också nyfiken på hur lådan byggts! Hur fungerar det med kylningen till det stora slutsteget som är vid baslådan? En mycket schysst lösning, blev sugen att bygga något liknande då jag vill ha det osynligt och utan en tung låda över verktygsfacket (som ju ligger där man normalt placerar baslådor vid ryggstödet på E34T). ------ BMW CS #04839 BMW SC #385 |
|
|
Mr328: Ser riktigt bra ut! Är gott sugen på att förbättra mitt ljud i bilen. Har varit hos ett par bilstereoinstallatörer i stan men i helhet kostar jobbet mer än steget/högtalarna. Skulle vilja byta ut framhögtalarna och koppla på ett steg. Vill dock har kvar huvudenheten. Du verkar kunna sånt här, inte sugen på att tjäna lite extra!? Behöver hjälp.......ljudet är sorgligt idag :-) |
|
| Ett tips: Såga upp ett hål i bagagerumsgolvet ovan basen som är lika stort eller lite större än basen och montera ett galler där så får du mkt bättre bas , annars såg det mkt bra ut , fina komponenter också! | |
| Ingen annan som har kunskap eller bra tips!? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.