|
|
|
|---|---|
| Jag tror att jag blev fotad av en fartkamera härom dagen, och tänkte bara kolla om det är någon som har koll på vad böterna ligger på idag? Körde mellan 110 & 120 på en 90 sträcka. Dumt dumt, jag vet, men är man stressad till ett möte så är man... | |
| 4000:-..... jag fick själv det för några veckor sen + en höger omkörning.... 5500:- det svider lite mer nu för tiden..... | |
|
11km/h kostade mig 2000kr! Man blev väldigt irriterad när dem plockade mig i en trött postbil (Kangol 1,6) när jag låg 101km/h på motorvägen. Då tycker jag att dem har lite att göra! 1-10km/h kostar 1500kr, 11-20km/h kostar 2000kr, tror jag det är, sedan blir det bara dyyyyyrare! |
|
| Finns det något som helst möjlighet att man inte blivit fotad, trots att det blixtrade? Har hört talats om att i Tyskland så kan de köra med "skrämmsel skott". Någon som kan lite om det?? | |
| skulle inte tro det.... men med lite flyt så blev bilden dålig... men det kan ändå ta månader innan det kommer böter på posten.... | |
|
För att slippa spekulera om belopp osv kan man med fördel googla in på t.ex polisens sidor. Länk: Länk FP |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.