|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
PÅ E38- 740i samt 750i kommer det rök ut på båda sidor, det är 2 kompl. avgasanläggningar,- altså INGET "japansk" fuske. "Så är det bara". GrosseKraftwerk |
|
|
"Avgas PS!" Det är mycket av orsaken till at Volvo har problem med att "platsa" in bland dom stora "BMW, MB, AUDI etc. Folk som köper så dyra bilar (S 80) föväntar sig att "investeringen" visar den maffighet som förventas. I övrigt saknar S 80 tillr. med tyngd för att attrahera det övre skikt! Derför vore det smartare av BMW "den gång" på E38 att dra avgasen ut (gärna i 4 blås) så dom hade varit synliga. Det har jag själv gort, jag menar- har jag V8 på 4,4, så har jag! Folk som köpte nya E38 hadde nog inget önske om att vara anonyma- om dom hadde, vore Toyota Carina 1. val!!! GrosseKraftwerk |
|
|
Fast nu är det ju inte du som har köpt bilen för 1miljon, det är skillnad faktiskt.... jag känner flera som har råd, men de vill faktiskt inte visa att de har pengar av en aller annan anledning, t.ex. kanske man har eget företag då är det inte så smart att åka till kunderna i en bil som ser ut att kosta 2 miljoner då börjar de undra vad de egentligen betalar för... i sverige är lagom bäst, det vet du väl? kan tänka mig att det finns samma fenomen i tyskland fast kanske i mindre skala... det är inget fint i att skryta... (detta säger jag även om jag tycker som du!) :P |
|
|
Håller fullst. med Sad_ant, men rent förtagsekonomisk för VOLVO,- dom hade relativt enkelt utvidgat sin kundkrets. Jag tar "mors" SAAB 95 Combi Aero (UTAN EMBLEM, helt Svensson)- ALLTID på kundbesök. Ja, den gruppen du nämnar kör ofta Lexus oxå. joel GrosseKraftwerk |
|
|
PS!- Sad_ant- sedan är det så at dom flästa på Autopower ger uttryck för personliga uppfatningar- det är derför vi söker oss hit.- Hade jag gett uttryck för uppfatningarna samt tema i min vanliga umg. kr. ville dom tycka att jag var et j... pucko! Bra vi har en ventil utan att bli mobbade- som tur är, alla är upphängda i samma tema! GrosseKraftwerk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.