|
|
|
|---|---|
|
Alltså vågar man köpa en sån här M5 -99 som är intagen i Sverige bes och sedan avställd för försäljning? Hur tar man reda på historiken om i ursprungslandet? Inge vidare med grönt skinn.. Mvh M Tolf | |
|
Och en Länk kanske...Länk |
|
Gemini__ |
Om man går efter magkänslan känns denna bil lite suspekt. Den låga mätarställningen i kombination med nyimport klingar inte bra. Skulle nog välja bort denna vagn om jag var ute efter en fin och ärlig M5 E39, finns så pass många M5 E39:or i omlopp att jag endast skulle vara intresserad av dem med klockren historik och fulltecknad servicebok (kan denna iofs ha, kolla upp allt extra noggrant bara). Känns det fortarande intressant med köp efter de är det bara att slå till =) Mvh: Thomas |
|
Var det inte en grön med grönt skinn som bytte ägare nyligen? Kan det vara samma bil som nu säljs vidare, färgkombinationen är inte så vanlig? Kolla hur länge han ägt bilen. |
|
|
Gemini...De var precis de jag kände oxå...de låter lixom lite FÖR bra men men har inte så långt kan vara värt att kolla. Hur kollar ja om serviceboken stämmer och är san?! Har en kompis som köpte en A4:a 1.8 T 7000 mil med full servicebok från tyskland genom en bilfirma i sverige...när han skulle städa bilen hittade han den RIKTIGA serviceboken under baksätet sista stämplingen var på 12500 mil..gissa om han blev glad! Mvh Magnus |
|
|
BjörnB..Mycke riktigt ja reagerade oxå men denna är alltså intagen, regad och sedan avställd för att säljas..aldrig rullat på Svenska vägar. Mvh Magnus |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.