|
|
|
|---|---|
| Jag har märkt att jag inte har denna meny på min skärm, är det inte standard på dessa bilar ? kan man få fram det isåfall på nåt sätt ?Jag har endasr , Computer , Tv , Navi , Telefon , Setup längs ner till vänster inget mer | |
|
Och jag har Computer,GPS Navigation,Aux ventilation,,Bmw Assist,,Tv,Telefon och Code.. Set,monitor off,computer och gps navi är standard på alla 16:9 |
|
| hur har du fått dessa menyer ? du hade inte de om jag inte minns fel sist jag såg din kärra ? bmw assist hade du iförsig det minns jag. Är det skillnad på menyn mellan Svensksålda och Importterade bilar ? min är Svenksåld iallafall | |
|
Jag har ALLTID haft dessa menyer!!! skillnad på sv-såld o imp?? Ska inte vara nån skillnad på det,förrutom att i dom flesta fall så är dom imp mer utrustade från fabrik kanske..Vad säger ni andra här på forumet! |
|
|
Ni har olika bilmodeller. M5 och M3. Sedan beror det självklart på vad bilen är utrustad med. Finns inte AUX ventilation på bilen så visas den inte i menyn o.s.v. Hänger ni med? |
|
|
jag har sett andra M3or som har tex Code på skärmen, därför undrade jag varför inte jag har det. Bianca : vad gör Code och Ventilation för nytta ? "i menyn" |
|
|
Maxad. Code= här kan du när du har tändningen på (motorn får ej vara igång) så kan du slå in en 4 siffrig "startspärr" AUX ventilation = en timer som slår på fläkten i bilen(va fan man nu ska ha det till :-) AUX för stereon hittar du bara när du trycker på mode knappen om du nu har AUX uttaget i bilen annars inte. Så är det i allafall på min E39 03'a Tobmag |
|
| tobmag , så dessa menyer visas inte alltid ? då kanske jag också har de, ska ut o testa detta nu =) | |
|
Code och Aux ventilation visas alltid .. |
|
|
I mitt fall fanns inte aux i menyn från början. Efter att ha eftermonterat "aux-kittet" fanns helt plötsligt den menyn att tillgå. Allstå; finns det inte i menyn så har du inte heller den utrustningen, rätt logiskt. //Janne |
|
| X man , okej i see , trodde det va standard på 16/9 | |
|
Maxad Vilket aux kitt pratar vi om? Ipod kanske eller? |
|
|
Den här: Länk Måste samtidigt rätta till en liten detalj; AUX finns bakom mode-knappen (om man har aux) inte under meny som jag nämnde tidigare. //Janne |
|
|
Innebär det ifall jag köper till denna kabeln att jag har en AUX ingång eller? Jag har i alla fall inte Aux på på Mode knappen att välja. |
|
|
UUX kittet köper man inte (dyrt) man gör ett eget. Se länklar Länk Länk Tobmag |
|
| AUX förståss.......... | |
| Och kopplings schema finns längst ner i första länken.............. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.