AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
2.241

AUX ingång i menyn ?

Ma
1.350
Maxad
Ferrari 458
Range Rover Sport
Bmw M3 CS G20 LCI
Jag har märkt att jag inte har denna meny på min skärm, är det inte standard på dessa bilar ? kan man få fram det isåfall på nåt sätt ?Jag har endasr , Computer , Tv , Navi , Telefon , Setup längs ner till vänster inget mer
Bi
3.797
Bianca
130iM-Sport LCI E87 2009/12

Och jag har Computer,GPS Navigation,Aux ventilation,,Bmw Assist,,Tv,Telefon och Code..

Set,monitor off,computer och gps navi är standard på alla 16:9
Ma
1.350
Maxad
Ferrari 458
Range Rover Sport
Bmw M3 CS G20 LCI
hur har du fått dessa menyer ? du hade inte de om jag inte minns fel sist jag såg din kärra ? bmw assist hade du iförsig det minns jag. Är det skillnad på menyn mellan Svensksålda och Importterade bilar ? min är Svenksåld iallafall
Bi
3.797
Bianca

Jag har ALLTID haft dessa menyer!!!

skillnad på sv-såld o imp??

Ska inte vara nån skillnad på det,förrutom att i dom flesta fall så är dom imp mer utrustade från fabrik kanske..Vad säger ni andra här på forumet!
aj
422
ajhp
BMW 745Li -04
Ni har olika bilmodeller. M5 och M3. Sedan beror det självklart på vad bilen är utrustad med. Finns inte AUX ventilation på bilen så visas den inte i menyn o.s.v.

Hänger ni med?
Ma
1.350
Maxad
Ferrari 458
Range Rover Sport
Bmw M3 CS G20 LCI
jag har sett andra M3or som har tex Code på skärmen, därför undrade jag varför inte jag har det.

Bianca : vad gör Code och Ventilation för nytta ? "i menyn"
to
319
tobmag
525iT -03
Maxad.

Code= här kan du när du har tändningen på (motorn får ej vara igång) så kan du slå in en 4 siffrig "startspärr"

AUX ventilation = en timer som slår på fläkten i bilen(va fan man nu ska ha det till :-)

AUX för stereon hittar du bara när du trycker på mode knappen om du nu har AUX uttaget i bilen annars inte.

Så är det i allafall på min E39 03'a

Tobmag
Ma
1.350
Maxad
Ferrari 458
Range Rover Sport
Bmw M3 CS G20 LCI
tobmag , så dessa menyer visas inte alltid ? då kanske jag också har de, ska ut o testa detta nu =)
Bi
3.797
Bianca

Code och Aux ventilation visas alltid ..

X
58
X man
X5 3,0 -03
I mitt fall fanns inte aux i menyn från början. Efter att ha eftermonterat "aux-kittet" fanns helt plötsligt den menyn att tillgå.

Allstå; finns det inte i menyn så har du inte heller den utrustningen, rätt logiskt.

//Janne
Ma
1.350
Maxad
Ferrari 458
Range Rover Sport
Bmw M3 CS G20 LCI
X man , okej i see , trodde det va standard på 16/9
Maxad
Vilket aux kitt pratar vi om? Ipod kanske eller?
X
58
X man
X5 3,0 -03
Den här: Länk

Måste samtidigt rätta till en liten detalj; AUX finns bakom mode-knappen (om man har aux) inte under meny som jag nämnde tidigare.

//Janne
Innebär det ifall jag köper till denna kabeln att jag har en AUX ingång eller?
Jag har i alla fall inte Aux på på Mode knappen att välja.
to
319
tobmag
525iT -03
UUX kittet köper man inte (dyrt) man gör ett eget.

Se länklar

Länk

Länk

Tobmag
to
319
tobmag
525iT -03
AUX förståss..........
to
319
tobmag
525iT -03
Och kopplings schema finns längst ner i första länken..............
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.