|
|
|
|---|---|
| Är lite intresserad av den här bilen Länk någon som varit och kikat på den kanske? | |
| rent generellt så är nån intresserad ut av en bil och åker o tittar på den så är den väll borta isåfall om den skulle va fin, är den kvar så har väll de som tittat på den inte gillat den antagligen. Man åker väll inte o tittar på bilar för att det är skoj, annan sak att be nån göra det om man har en längre sträcka att åka och inte vill ödsla bort tiden i onödan | |
| 323>> jag bor i sthlm, vill du att jag skall svänga förbi o titta på bilen? | |
|
Rätt så kul att läsa era svar. En enda av er alla har erbjudit lite hjälp! "323>> jag bor i sthlm, vill du att jag skall svänga förbi o titta på bilen?". Ni andra bara diskuterat hur vanlig frågan är. Det är sån hjälp man vill ha, eller om någon kan svara "Nej, den är skruvad och dålig i lack etc etc". Jag har också blivit lite less alla "Hur mycket ska jag sänka bilen", "hur vet jag om bilen är skruvad" etc. Men då låter jag bara bli att läsa dem frågorna. Svårare än så är det ju inte. Lycka till! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.