|
|
|
|---|---|
|
Är det billigt för en spindelled , höger fram, bakre undre delen för 2100:- totalt med delen och arbete !?!? tycker det låter lite för dyrt men jag vet inte mycket om priserna,.,,,är för en e39 BMW - Bil Med Wingar | |
|
Jag bytte min i dag. Ca en timmas jobb och 1200kr för spindelleden så lite dyrt tycker jag det låter. Om du är lite händig är det inte svårt att göra själv. //Niklas |
|
|
Oki, på Bmw kostade den 1750:- så är det skillnad om man köper den från mekonomen eller på bmw !?!? BMW - Bil Med Wingar |
|
| På biltema kostar den runt 500 och på tyska ebay runt 300 så visst är det prisskillnader beroende på var du köper den ... Kvalitetsskillnader dock har jag ingen aning om. | |
|
riktigt billigt på biltema, men jag undrar om det finns skillnade i kvalite..det är det som jag tänker mycket på , fall man kommer få köpa ny efter ett par månader ( biltema ) eller lägga riktigt engångs slant och få bra från bmw... BMW - Bil Med Wingar |
|
|
Jag köpte mina på Meca, 2034:- för båda. Svårt att säga om de är bättre eller sämre än någon annans. Problemet var att få av de gamla - Det var MYCKET svårt på ena sidan, jättelätt på andra. |
|
|
Jag köpte på Mekonomen och bytte på min förra e39 också och det var inga problem med kvalite. //Niklas |
|
| Vad jag har hört ¨på omvägar så ska det heller inte vara märkbart sämre kvalitet på lederna de säljer på biltema. <men som tidigare talare sa så kan det vara en del jobb att få bort de gamla. En hel del våld på gjutjärnsgodset kan behövas utdelas innan de släpper. | |
|
Oki skall se vilka jag köper, behöver bara för högra sida, antingen mekonomen eller biltema... BMW - Bil Med Wingar |
|
| Det är så att på Biltema är oftast reservdelsnumren bortslipade vilken innebär att det ofta är samma del som du köper till dubbla priset på andra ställen.. | |
|
Var idag på Micro och Biltema, ingen av de hade just den delen, sade att det är endast bmw som säljer de...tycker det va lite märkligt....så imorgon får jag prova Mekonomen.....har inte de så får det bli bmw för 1795:- / st BMW - Bil Med Wingar |
|
| Hallå där, du ska inte köpa bara spindelleden utan du köper hela länkarmen (inklusive spindelleden)!! Den saluför både biltema och mekonomen såvitt jag vet. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.