|
|
|
|---|---|
|
Hej! Funderar mellan dessa fälgar eller Alpinafälgar på min E36 Coupe. 1) Passar dom? 2) Vilka tycker ni e snyggast, dessa eller Alpina? Adressen är: Länk /martin PS. Köpet blir av när jag sålt min gamla bil... | |
|
Beror helt på hur din bil ser ut i övrigt. Iof så tycker jag att Alpinorna ska få ha sina fälgar för sig själva. Själv skulle jag aldrig sätta på Alpinafälgar på en icke Alpinabil. ---> M POWER <--- |
|
|
Det va ju också en tanke..jämför med BMW Radial istället då.. Min bild är i helt orginalskick, silvermetallic. /martin |
|
|
min "bil" ska det förstås va :) /martin |
|
|
Båda fälgarna är jävligt snygga tycker jag. Däremot är jag inte beredd att hålla med om att Alpina-fälgen hör hemma på en Alpina-bmw. Jag tycker den hör hemma där den gör sig bra. Jag skulle nog satsa på Alpinan. Själv har jag M3-E46 18" på min E36, helfel i så fall... Ps. Ja dom passar på din bil, höll på glömma det... Mvh Anders S. |
|
|
Håller med Anders S. Köp det du tycker är snyggast oavsett om de "sitter original" på en annan bil. Även jag har 18" E-46 M3 fäljar, inte för att jag försöker leka att min 325:a är en M3:a utan heltenkelt att dom är hur snygga som helst på min bil. Jag har ju även Dahlin-skjorta på mig utan att ha vunnit VM-brons i fotboll..! PS. Tycker molway-fälgarna var rätt jyssta! |
|
| Jag har dessa "M" fälgar (orginal) på min E36 coupé och de passar alldeles utmärkt. De är grymt snygga, tycker jag, inte så vanliga som andra M-fälgar på E36. Se bilder i galleriet, under 328Ci - Jan Arvidsson. | |
|
Ett lite anorlunda fälg val men jag tycker det ser snyggt ut... Länk Patrik L |
|
|
Ja de ser bra ut på 3:an. Undrar hur de skulle se ut på min estorilblåa coupe´? Jan BMWCS # 3966 |
|
|
Jantte! Jag råkar faktiskt av en händelse sitta på en sådan bild! Mailar över den till dig! /bloom |
|
|
Tjena Grabbar, Tänkte bara höra om ni har nån åsikt om min bytesaffär jag blivit erbjuden. Jag har nu M3E46-18" med 225/40 Sumitomo. Erbjuds denna fälg: Länk (17" med 225/45, däck från Bmw som levererades när dom var nya, antar att det är michelin eller?) och 8 papp emellan... Verkar det vettigt? Mvh Anders S. |
|
| Låter väl okej. Michelin eller Dunlop är det nog på dem, med dimension 225/45 i fram och 245/40 i bak. | |
|
Du hade rätt det satt 245/40 bak. Nu är det gjort iaf. Tack för hjälpen! Mvh Anders S. |
|
| Gratulerar till snygga fälgar :-) | |
|
Tack. O du, vilken skillnad det blev! Nu känns det som en Bmw igen, inte så hårt stötigt och slingrigt med dom nya på. Trodde inte det var så stor skillnad på 17 eller 18. Visserligen kanske däcken gör sitt till :) Bra blev det iaf. Mvh Anders S. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.