AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
583

Värde på E36 Cab -98, 5000 mil

To
290
Touchdown
328i Cab -98
Hej, jag tittar på en silvergrå E36 Cab 4950 mil M utrustad, tfn, nya däck +fälgar, 2 ägare, historik, i princip all utrustning ex navi. Köper från märkesfirma i sydtyskland. De vill ha 13.700€ och då servar de den Insp II samt reparerar ev fel vid genomgång hos BMW.
Jag tycker det ligger i överkant men frågan är hur man värderar det låga miltalet? Någon uppfattning?? Lite bråttom....

/Touchdown
To
290
Touchdown
328i Cab -98
Här är länken: Länk
Slå till innan den är såld annars kommer du
att ångra dej Jag lovar.
Riktiga lågmilare !!!!!!!!! finns det alltid intresse för

Jag vet inget om prisbilden, men en liten tråkig passus. Tänk på att det inte är förtagets bil som de säljer utan det är frågan om försäljning på uppdrag av en kund. Dokumentation/historik är A och O + info om ev. rost/krock. Om du inte gjort det, läs guiden på denna sajt.

Mvh
Mikael
To
290
Touchdown
328i Cab -98
Jag vet att det inte är bilfirman som äger bilen. Och jag har fått kopior på servicebok och registreringshandling. Bilen ägdes först av BMW, sedan av nuvarande ägaren, ett företag. Det är chefens fru!? som kört bilen. Ja, jag har läst Importguiden.

Att bilen är OK är jag säker på. BMW ska dessutom serva, inspektera och laga ev fel.

Så vad ska jag betala.... Exporterad och inreggad etc i Sverige skulle man landa på 130.000. Är inte det för mycket?????????

/Touchdown
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.