|
|
|
|---|---|
|
Så är det då dags i år igen. Solen skall komma i helgen här i Göteborg, och jag vet ju att det är för tidigt att ta fram den, men man har ju en cabbe som jag vill ha ut ur sin vinterdvala. Kan i alla fall åka till garaget o ladda batteriet.... Någon mer som är sugen ? Peppe | |
|
Får väll testa takluckan på coupén då ja:P |
|
|
Tja, vill jag bara ha taklucka, kan jag öppna den på min andra bil, inte samma sak, inte alls samma sak....men coupe är också cool... Peppe |
|
|
Får sluta plugga innan ja kan åka cabbe :P |
|
|
Jag stod inte ut längre så i måndags ställde jag på min och har kört en del redan, men inte tagit av HT:n vilket väl ska göras i helgen. Fast det kanske ännu inte är läge att cabba ner, men det får vi väl se i helgen. Niklas Fransosen |
|
|
ja, fn man kanske skule lyfta av hardtopen i helgen i alla fall.. har ju varit sjukt sugen ett tag, men tänkte vänta till månadsskiftet. fast på söndag ska det ju bli 13+ och sol i stockholm, så det kanske är dags. :D tilläggas bör att detta är min första vår med cab, så förväntan är extra hög... |
|
modano |
Länk ...sugen... men kanske säljer... |
|
Finns det sol i Göteborg? Trodde att cab var till för folk på ostkusten!!! =) |
|
|
Nix pix, vi på bästkusten har kört nedcabbat ett tag nu. Jag körde senast i söndags, och hoppas mycket på kommande helg :-) Det blir en tur till stranden..................... Min Cab: Länk |
|
| Vi här mitt i har aldrig cabbat upp ..... | |
|
Pojkar, nu har vi sol i Göteborg, och mer skall det bli de kommande dagarna, så det kan bli en toppenhelg.... Bara ta med starthjälpen och få igång den lilla pärlan... Peppe |
|
|
Var ute idag, helt underbart! Speciellt i jämförelse med att rengöra utemöblerna och trädäcket....... Min Cab Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.