|
|
|
|---|---|
|
Är de nån som vet hur dörrsidan sitter? Jag har fått bort alla skruvar (tror ja) o sen sitter det ju clips längs sidorna, men den sitter lixom fortfarande fast uppe vid spegeln, jag måste ju komma åt o löda kablarna därbakom, nån som vet va som e galet? För att vi ska slippa svar som: SÖK, så kan ja säga att jag redan gjort de, även kollat in guiden som finns länkad till e46 fanatics, men den guiden är för coupé o inte ens i närheten av övensstämande me touringen! Mvh Chrille | |
|
dom sitter ju rätt hårt iskjutna i ovankant.. våld är rätt metod för dörrsidor men kolla igen så alla skruvar e borta.. |
|
| Du har inte glömt skruvarna under listen då? Panelen sitter hyffsat hårt i ovankant men inte så hårt att den inte ger med sig om man drar lite | |
|
hmm...menar du listen (som i mitt fall är kolfiber) men som e olika på många bliar tex alu osv? Sitter det en skruv där bakom? Mvh Chrille |
|
|
Japp, 2 stycken, listen får man loss genom att föra in en skruvmejsel försiktigt bakifrån och bända loss den så man får tag i den med fingrarna, sen är det bara att dra. En av skruvarna där bakom har grövre gängor än resten av skruvarna så den är lite mer trögskruvad |
|
|
ok, ska försöka me detta! Tackar o bockar! Mvh Chrille |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.