AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
634

Lackerare i Malmöregionen

Visa användare
2.765
ravve
Volvo V70R AWD -04
Hej!

Tänkte höra om någon känner till och/eller kan tipsa om någon bra lackerare som är villig att lacka ett par spoilerns och lister. Gärna utan kvitto för att hålla priserna nere.

Tänkte först köpa en kompressor och färg och göra de själv men blev avrådd att göra detta. Visserligen av ett proffs men ändå. Hur bra kan det igentligen bli med billiga grejer? Tänkte typ kompressor, spruta, och vattenavskilljare från Biltema. Lacka utomhus när det börjar bli lite varmare och låta de torka/härda i en torr källare.
MuProPro-medlem
7.993
Mugge
F20 - 116d -16
991 - 911 Carrera 4 - 13
Jag har anlitat firman westerlins som omnämns i tråden men gott resultat. ---> Länk

Han lackerade om delar av den här bilen, kan du se vilka delar som är omlackerade? ---> Länk

Fick ett mycket bra pris dock med kvitto.

at
313
atmos
320 e46 m clubsport... X4 20d m sport...
hör me förenade bil vilka dom anlitar,det borde ju vara det bästa
Visa användare
2.765
ravve
Volvo V70R AWD -04
Mugge: Hade man sett vilka delar som är omlackade på den bilen med dom små lågupplösta bilderna hade det varit katastrof :-)
På håll och på bild kan i stort sett de mesta se bra ut. T.o.m. en lätt skitig bil kan se ren ut.

Ska kontakta Westerlins och se vad dom har att erbjuda. Verkar ju onekligen som de har schyssta priser. Kan nog bli ett bra paketpris för de jag vill ha gjort.
MuProPro-medlem
7.993
Mugge
F20 - 116d -16
991 - 911 Carrera 4 - 13
Han lackade fram och bak-stötfångare, lagade rost vid/omkring tanklocket och lackade över det och för det tog han 1200 kr + moms.

MuProPro-medlem
7.993
Mugge
F20 - 116d -16
991 - 911 Carrera 4 - 13
klickar du på bilderna så får du dem i större upplösning.. men visst det blir väl inte så stora bilder. Ingen kunde se att bilen var omlackerad, trots att min bil inte var i bästa skick och lacken hade mattats av och åldrats med åren så lyckades han lacka utan nyansskillnader. Jag vet dock inte hur grejerna ser ut idag, nu när de bitar han lackat också åldrats... detta var ju ett antal år sedan.

Visa användare
2.765
ravve
Volvo V70R AWD -04
Onekligen bra pris. Detta var alltså med kvitto?

MuProPro-medlem
7.993
Mugge
F20 - 116d -16
991 - 911 Carrera 4 - 13
Jag betalade 1500 kr totalt... vilket blir 1200 kr + moms.

MuProPro-medlem
7.993
Mugge
F20 - 116d -16
991 - 911 Carrera 4 - 13
Detta var alltså i början av 2003. Har inte behövt lackera ngt sedan dess, har ingen aning om vilka priser han har nu.

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.