|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Hej, grabbar? Får jag vara med med min 318? | |
|
Kanske blir lite manfall då det är bilutställning nere på MECA samma kväll?? Men man hinner både och... |
|
| såå nu vill jag veta exakt plats o tid för träffen..?? | |
|
Vad tror ni om följande??? 18.00 vid brofästet sedan ev kortege in mot stan????? |
|
| Det verkar ok. Tvärtom är ok med. | |
|
Får tyvärr hoppa över den här träffen då min bil fortfarande är inne på lackverkstaden. Johan i Lund Sechs macht Spass. Coupén: Länk |
|
|
HEJ Blir det 18.00 imorgon vid brofästet eller på stortorget?? |
|
|
Om det blir något imorgon så kikar jag också förbi =) Bilen =) Länk |
|
| fästet.. | |
|
Jag kommer, dock inte i min bil, lackering. Får fixa en beemerägare som kör eller så får jag köra dit i en skruttig vinterbil (golf) och ställa den lite längre bort :( Fästet kl 18.00 är taget. Får se om jag tar med en engångsgrill så kanske man kan käka lite också? --- Z-träff i Malmö 6 Juni Länk |
|
| Jaha. Vi var tre på lernacken.CompactK, Uturn och jag. Var var ni? | |
|
Jag såg nog 2 st. Jag kom ganska sent 18.40 eller något, flickvännen gnällde så satans mycket! - BMW-träff i Malmö 6 Juni Länk |
|
|
gunsnroses, då var det dig jag måste ha mött när jag körde därifrån...fasen va synd. Ja, ja vi får träffa nån annan gång och planera träffen för den 6-Juni. Som sagt fasteddie och Uturn och jag hade en trevlig liten träff. Synd bara att dom som startade upp tråden inte kom? Den 6-Juni SKA det iallafall bli en BMW träff med bilar =) Mvh Kristoffer Bilen =) Länk |
|
|
Trodde verkligen att det skulle bli en 20-tal bilar med tanke på vädret, men icke. Istället var det 2 st :). Kanske det var fotbollsmatchen som lockade? Som FastEddie sa "vilket är viktigast fotboll eller Bmw", hehehe. Mvh, Jan. |
|
|
Bilar så klart. Jag är ledsen att jag kom så sent iaf. Tyckte det var skämmigt att komma till en BMW-träff med en golf 2a från stenåldern så jag tänkte komma lite senare och förbli osynlig men men. Ja, det var lite kasst att trådskaparna själva inte kom. - BMW-träff i Malmö 6 Juni Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.