|
|
|
|---|---|
|
Jaha då har man beställt sin 5:e nya BMW sedan 1997. Har gjort klart med en 120i till min sambo. Det blev en 120i med advanatge pkt, m-sport pkt, stora kliman, armstöd, regnsensor, farthållare och metallick. Leverans i slutet av maj. Tyvärr så behöver jag nu göra mig av med min andra BMW eftersom jag är miljöbils hotad på jobbet. Tjänstebil och företagspolicy att det skall vara miljöbil och då måste jag åka Saab men som tur är så får jag uppleva BMW på fritiden med den nya 120. Kanske någon har tips om hur man hittar en köpare till min 525iA touring med föjande utrustning. Metallic Automat M-Sport pkt Comfort pkt Motorvärmare m grenuttag Avtagbart drag Uttagen 0410 alltså fri service till oktober 5000 mil Övrigt en perfekt bil!! Hobbson | |
|
Stackar dig. Jag ska gå från privat Saab 9-5 2.3t till leasad 525dT under våren. Jag tittade lite på Saab nu också för att ha lite att jämföra med. Du kan ju få med en hel del utrustning i den Anniversary Edition som Saab har bra pris på. Dessutom var det någon av våra biltidningar som visade att det här med att motorn ger mer effekt på etanol i stort sett bara är en bluff. Saab 9-5 2.0t Biopower ger nästan 200 hk på både bensin och etanol. Så om du inte har något miljösamvete eller någon kontroll på jobbet så kan du tanka bensin om du vill. För övrigt så går det inte att jämföra kvalitetskänslan och körglädjen mellan E60 och Saab 9-5. Ta sportchassi om du kan så får du i alla fall en ganska styv bil i kurvorna. Saabs automatlådor som är femstegade till 9-5 är inte heller så kul. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.