|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag fick ytterligare en parkeringsskada på mkt kort tid, och denna ggn är det en smitare. Nu har jag 2 alternativ, pynta för en omlackering själv eller utnyttja parkeringssakadeförsäkringen som kostar mig 2015kr i självrisk. Om jag går till en lackerare så kommer han säkert vilja ha minst 2 tusen för jobbet kan jag tro?? det är inte mycket skador men det måste spacklas lite repor och sen lacka hela kofongaren. Frågan är om man kan hitta nån som kan göra det billigare kvällstid? 1000kr kvällstid är det alldeles för billigt? ....tror kanske inte nån tar på sig ett sådand litet extraknäck. | |
| lacka mercans bkofångare 1200 utan kvitto.så det är ingen omöjlighet.alla vi behöver extra kuler lite då odå... | |
|
Jag har anlitat dessa: Länk (i Helsingborg) Jag hade några små repor på bakre kofångaren, och reparationen blev mycket bra = syntes ingenting efteråt... Men för att det ska fungera får det väl inte vara så stora skador... / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
|
"dicka o" , tack för svar. 1200 låter bättre än 2000. Så det är helt klart intressant. Måste bara säkerhetsställa att min kofongare inte är spruken, då måste den bytas o då blir det självrisken på 2000kr. Men om inte så skall jag försöka hitta nån som vill jobba kväll för runt tusingen, bara han är duktig. Jag bor förövrigt i sthlm om nån vill tipsa. |
|
| om du hittar någon bra o billig, så får du gärna säga till mig. behöver också lacka om kofångare bak och bor i sthlm. kanske kan dela på ställtiden? :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.